לא רק פרדיננד: הספורטאים הגדולים שעברו את הכביש

ריו פרדיננד
ריו פרדיננד | טוויטר

בלם מנצ'סטר יונייטד בעבר הודיע שיהפוך למתאגרף, אך לא רק האנגלי התנסה בענפים נוספים לאחר הפרישה. מאלדיני בחר במשטח חימר, קניסארס עבר לנהיגה באטיסטוטה החליף את משטח הדשא וגם ויזה נכנס לזירה

(גודל טקסט)

קפטן מנצ'סטר יונייטד בעבר, ריו פרדיננד, הודיע אמש (שלישי) שהוא פוצח בקריירת איגרוף מקצועני. אמנם בלם נבחרת אנגליה לשעבר עדיין לא קיבל את רישיון האיגרוף, אך זה עניין של זמן עד שייכנס באופן רשמי לזירה.

פרדיננד אינו הספורטאי הראשון שבוחר להתנסות בספורט מקצעוני נוסף לאחר הפרישה, אז הנה לכם לא מעט ספורטאים מפורסמים שעשו זאת בעבר.

פאולו מאלדיני – טניס
המגן-בלם האגדי של מילאן ונבחרת איטליה, שזכה ב-23 תארים עם הרוסונרי, העפיל ביוני 2017 לטורניר "אספירה" מסבב ה-ATP עם שותפו סטאפנו לנדוניו. מאלדיני ושותפו הודחו בסיבוב הראשון ולאחר מכן הודיע שכנראה לא ישוב לשחק טניס מקצועני.

פאולו מאלדיני. קריירה קצרה על משטח החימר (טוויטר)
פאולו מאלדיני. קריירה קצרה על משטח החימר (טוויטר)

טים ויזה – WWE
שוערה של ורדר ברמן ונבחרת גרמניה לשעבר פרש מכדורגל בשנת 2014. לאחר פרישתו ויסה הוסיף מאסת שרירים, הביע את רצונו להפוך למתאבק מקצועני וב-2016 WWE הודיעו על הצטרפותו למתקן האימונים של הארגון בפלורידה. ויסה ערך את קרב הבכורה באירוע של WWE במינכן בנובמבר 2016.

טים ויסה. עבר מכר הדשא לזירה (טוויטר)
טים ויסה. גם עבר מכר הדשא לזירה (טוויטר)

סנטיאגו קניסארס – ראלי
שוערה של ריאל מדירד, ולנסיה ונבחרת ספרד ערך 500 משחקים בליגה הספרדית לפני שתלה את הכפפות ב-2008. לאחר הפרישה קניזארס מנצל את זמנו הפנוי לקחת חלק במרוצי ראלי בספרד.

סנטיאגו קניזארס. החליף את כפפות השוער בכפפות נהיגה (טוויטר)
סנטיאגו קניזארס. החליף את כפפות השוער בכפפות נהיגה (טוויטר)

גבריאל באטיסטוטה – פולו
באטי-גול היה אחד החלוצים הזכורים והמוצלחים שיצאו מארגנטינה עם 184 שערים בליגה האיטלקית. באטיסטוטה פרש ב-2005, ובזמנו הפנוי ניתן למצוא את חלוץ העבר האימתני במגרשי הפולו בארגנטינה. 

גבריאל באטיסטוטה. תמיד מככב על הדשא (טוויטר)
גבריאל באטיסטוטה. מככב גם על כר הדשא בפולו (טוויטר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי