צפו בתקציר: וויילדר חיסל את סטיברן בסיבוב הראשון והכריז מלחמה על ג'ושוע

ד'אונטיי וויילדר
ד'אונטיי וויילדר | טוויטר

אלוף WBC במשקל כבד השיג נוק-אאוט והשאיר את יריבו חסר אונים רק 3 דקות בתוך הקרב, וקרא לאלוף הבריטי שמחזיק בתארים של IBF, IBO ו-WBA: "אני רוצה קרב נגד המלך. העולם רוצה את הקרב, אל תתחבא"

(גודל טקסט)

מחלקת המשקל כבד באיגרוף ממשיכה לעשות קאמבק למיינסטרים, ואמש (בלילה בין שבת לראשון) ד'אונטיי וויילדר האמריקאי דרס את ברמיין סטיברן הקנדי ב"בארקלי סנטר" בברוקלין, ניו יורק ושמר בפעם השישית ברציפות על האליפות במשקל כבד של WBC. "מפציץ הארד" סגר את הסיפור בנוק-אאוט לאחר סדרת אגרופים לפניו של האלוף לשעבר, ולאחר הקרב וויילדר הטיל פצצה כשהכריז מלחמה על אנתוני ג'ושוע.

וויילדר (32, מאזן 0:39, 38 בנוק-אאוט) היה אמור להיפגש בזירה עם לואיס אורטיז, אך ב-4 באוקטובר WBC ביטלו את הקרב לאחר שאורטיז ניכשל בבדיקת סמים וסטיברן (39, מאזן 3:1:25, 21 בנוק-אאוט) הוזנק לזירה במקומו.

כאמור, זוכה מדליית הארד באולימפיאדת 2008 לא ריחם על יריבו הקנדי, וכ-30 שניות לתום הסיבוב הראשון במדיסון סקוור גארדן וויילדר השתולל על סטיברן ושלח אותו למזרן לאחר סדרת אגרופי וו, שהיממו את אלוף WBC במשקל כבד לשעבר.

לאחר הקרב וויילדר לא בזבז זמן וסימן את אלוף ה-IBF, IBO ו-WBA: "חיכיתי הרבה לקרב הזה הרבה זמן. איי.ג'יי אני מכריז עליך מלחמה. אתה מקבל את התיגר שלי? אני יודע שאני האלוף, אני יודע שאני הכי טוב שיש, אתה מוכן לעמוד במבחן? רוצים לתת לי יריב איכר אבל אני רוצה את המלך ג'ושוע. מלך לא רודף אחר איכרים, אני לא רודף אחר איכרים, אני רוצה את ג'ושוע. העולם רוצה את הקרב, בוא תפגוש אותי בזירה אל תתחבא או תסתתר. אני מוכן להילחם מולך בכל מקום בעולם".

ד'אונטיי וויילדר. רוצה קרב נגד המלך הבריטי (טוויטר)
ד'אונטיי וויילדר. רוצה קרב נגד המלך הבריטי (טוויטר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי