קרב ראווה: מייוות'ר הכניע את נסוקאווה תוך 138 שניות

פלויד מייוות'ר
פלויד מייוות'ר | צילום AFP

המתאגרף שפרש כבלתי מנוצח, שב לזירה ביפן מול לוחם הקיקבוקס היפני, אף הוא בלתי מנוצח, שנכנע לו תוך קצת יותר משתי דקות. האמריקאי שלשל לכיסו תשעה מיליון דולר

(גודל טקסט)

138 שניות בלבד הספיקו הערב (שני) למתאגרף האמריקאי פלויד מייוות'ר כדי לנצח ביפן את לוחם הקיקבוקס היפני, טנשין נסוקאווה בן ה-20 בקרב ראווה. המנצח הרוויח תשעה מיליון דולר שהובטחו לו מראש, בלא קשר לתוצאות הקרב. מייוות'ר בן ה-41, לשעבר אלוף העולם חמש פעמים, היה רגוע ומחויך לאורך הקרב הקצר, במהלכו הפיל את יריבו שלוש פעמים בסיבוב הראשון.

הקרב תוכנן מראש לשלושה סיבובים של שלוש דקות כל אחד, אך הסתיים כשהיפני ממרר בבכי אחרי שהצוות המקצועי שלו זרק מגבת לזירה לאות כניעה. המנצח לעומתו, החל לרקוד בזירה. מייוות'ר אמר אחרי הקרב שלמרות החזרה שלו, הוא עדיין בפרישה… הוא שוב שלשל סכום כסף ענק לכיסו עבור קרב נטול משמעות. פתיחת הקרב נדחתה בכמה שעות, וברשתות החברתיות רצו שמועות שמייוות'ר לא יופיע, אחרי שהמארגנים לא הצליחו לאתר אותו. ואז לפתע, באיחור רב, הוא הגיע.

שני הלוחמים התייצבו להתמודדות כשהם בלתי מנוצחים, ומייוות'ר ששקל בזמן הקרב כארבעה ק"ג יותר מיריבו, נהנה גם בגלל חוקי האגרוף שעל פיהם התנהל הקרב ואשר נתנו לו יתרון ברור. החוקים הגבילו את היפני, שהיה סופג קנס של חמישה מיליון דולר אם היה שולח בעיטה לעבר מייוות'ר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי