אור שיניוק זכה באליפות אירופה בסקי מים

באדיבות התאחדות "אילת"
באדיבות התאחדות "אילת" | אתר רשמי

הגולש מראשון לציון זכה בתחרות בפולין ושחזר את הישגו מ-2011, אביב לוי סיים במקום השני שנה שנייה ברציפות

(גודל טקסט)

באליפות אירופה בסקי מים אשר הסתיימה הבוקר (ראשון) בפולין בהשתתפות של למעלה מ-70 גולשים מובילים מ-15 מדינות שונות, זכתה המשלחת הישראלית בשתי מדליות הודות להישגים של אור שיניוק (32), ששחזר את הצלחתו מ- 2011 וקטף את הזהב לאחר ששנה שעברה זכה במקום הרביעי, ואל הפודיום עלה גם אביב לוי (25), שקטף את מדליית הכסף שנה שנייה ברציפות אחרי שב-2015 היה אלוף אירופה.

מתמודדים נוספים היו רועי אשר (17), אלוף אירופה עד גיל 19 שנה שנייה ברציפות, שזכה באליפות במקום החמישי וכן השתתפה אביב אטיב (24) שזכתה גם היא במקום החמישי במקצה סלאלום בקטגוריית הנשים. את גולשי הנבחרת מאמן מושיקו צדקה.

מעוז טל, מנכ"ל עמותת סקי המים בישראל: "זו הייתה תחרות מדהימה, אנו ממשיכים להמשיך לשבור שיאים חדשים. יש כאן נבחרת של גולשים שההשקעה בהם לאורך זמן מניבה את הפירות שנה אחר שנה. אם נוסיף גם את מדלית הארד של גיא פירר ממשחקי העולם בוויקבורד אז ניתן לסמן עוד שנת שיא בהישגי הענף שראוי למעמד שקיבל בישראל כאחד המועדפים".

אריק קפלן נשיא התאחדות "אילת" לענפי הספורט התחרותיים הלא אולימפיים: "הגולשים הישראלים הם מהגולשים הטובים בעולם ובזכות עבודה קשה והתמדה, הם נשארים בפסגה. אני מברך אותם על הישגיהם המצוינים ועל הכבוד שהם מביאים למדינה ואנו נמשיך ונקדם את הענף והספורטאים בדרך להישגים נוספים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי