גביע העולם בוויקבורד בשליטת "עצמה ת"א": האלוף וסגנו ישראלים

גיא פירר
גיא פירר | אתר רשמי

הישראליים ליאור סופר ובן זילברמן לקחו את המקום הראשון והשני בגביע העולם המתקיים בשנגחאי בסין, עם פרסים בשווי כולל של 50 אלף יורו

(גודל טקסט)

24 מהגולשים הטובים בעולם התחרו בסקי מים במקצוע הוויקבורד בגביע העולם שנערך בשנגחאי בסין, על פרסים כספיים בסכום כולל של 50 אלף יורו.

אלוף העולם בוויקבורד 2016, הגולש הישראלי ליאור סופר (33) ממועדון סקי מים עצמה ת"א, סיים במקום הראשון וקטף את הזהב שנה שנייה ברציפות. הפתעת התחרות הייתה בן זילברמן בן ה-18, גם הוא ממועדון עצמה תל אביב שסיים במקום השני, בפער קטן אחר ליאור סופר. מדליסט הארד ממשחקי העולם גיא פירר סיים הפעם במקום הרביעי במרחק נקודה ממדליה.

מדליסט הארד מאליפות אירופה לנוער 2017 יהלי גולדנברג הצעיר, שלקח חלק בגביע העולם במקצה הקפיצות סיים במקום השביעי עם שיא אישי חדש של 55.10 מ'.

פירר. מסכם עונה מדהימה
פירר. סגר עונה מדהימה עם אכזבה

ענף סקי המים פועל בישראל במסגרת "התאחדות אילת" לענפי הספורט התחרותיים הלא אולימפיים, המסייעת לספורטאים במימון טיסות, ציוד ועוד.

יו"ר איגוד הסקי מים מעוז טל מסר: "התוצאות מדברות בעד עצמן. ליאור לא מפסיק להדהים בגילו, בן הדהים וכמובן גיא שמסכם עונה מדהימה. לאחר הזכיות באליפות אירופה בסקי מים מלפני חודש גם כעת הוכחנו שההישגים בענף הם בכל המקצועות ובכל הגילאים, באופן רוחבי. חג שמח לכולנו ושנמשיך בהצלחות גם בשנה הבאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי