היסטוריה בנגב: מכבי דימונה עלתה לליגה הלאומית

מכבי דימונה
מכבי דימונה | צילום: באדיבות איגוד הכדוריד

עם מאמן זר, הסרבי אנדראה ווקוייביץ', הצליחה הקבוצה האלמונית במשימתה

(גודל טקסט)
אחרי שמ.כ באר שבע העפילה למשחקי המבחן על העלייה לליגת העל והייתה קרובה לעשות היסטוריה, עוד הצלחה בכדוריד מגיעה מהדרום. מכבי דימונה חגגה הלילה (חמישי) עלייה היסטורית אל הליגה הלאומית. 


דימונה סיימה את העונה הסדירה במחוז הדרום בליגה הארצית במקום השני. בהמשך עלתה למשחקי המבחן לאומית/ארצית – ניצחה 22:33 את הפועל ראשל"צ2, גברה במשחק חוץ על מכבי ראשל"צ3 מהלאומית 28:21, והבטיחה למעשה את העלייה עוד לפני המשחק שנערך הלילה מול א.ס רמה"ש 2 (שהבטיחה את הישארותה בליגה הלאומית). 


יו"ר איגוד הכדוריד טל לביא הגיע לברך את הדימונאים על ההישג הנפלא, יחד עם ראש עיריית דימונה שהוא תומך נלהב בכדוריד – בני ביטון, מחזיק תיק הספורט אלי סיגרון שיחד עם שלומי טובול מהווים את הרוח שמניעה את מפרשי הכדוריד להצלחה מרשימה – גם במחלקת הנוער שהולכת וצומחת. 


בפן המקצועי, אחד הסיפורים המעניינים הייתה ההחלטה שהתקבלה בדימונה לצרף מאמן זר, את הסרבי אנדראה ווקוייביץ', שהתחבר נפלא לפרויקט בנגב – והוביל את ההצלחה המקצועית בקבוצת הבוגרים ובמועדון כולו. 


במסגרת חוק הכרטיס הכפול, דימונה שלחה אל שורות האלופה מכבי ת"א את צח מלול, כישרון מקומי. במקביל, יש במחלקת הנוער נציגות של שחקנים בנבחרות הנוער והנערים של ישראל.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי