מכבי ראשל"צ החתימה את ריסטנוביץ' , מאירוביץ' בקרית אונו

ראדיבויה ריסטנוביץ'
ראדיבויה ריסטנוביץ' | צילום: מכבי ראשל"צ

קבוצתו של ראול סרוגו הודיעה רשמית על צירופו של המונטנגרי בן 35. שוער נבחרת ישראל חתם בעולה החדשה

(גודל טקסט)

מכבי ראשון לציון הודיעה על החתמתו של אדיבויה ריסטנוביץ' המונטנגרי ממוצא סרבי בן ה-35 שמצטרף כזר השלישי לסגל הקבוצה ויחבור לשני השוערים המצויינים של המועדון, יוליאן סטראט ואלדר שיקלושי.

ריסטנוביץ' עתיר הניסיון החל את צעדיו בקבוצות הצמרת של הליגה הסרבית ביניהן, פרטיזן בלגרד ונובי סאד ושיחק גם בספרד כששימש כשוער הראשון בקבוצות אדמאר לאון וסן אנטוניו, אצל האחרונה שיחק בשנת 2012 יחדיו עם שחקנה הספרדי הטרי של הקבוצה, לואיספה. לאחר מכן שיחק ריסטנוביץ' גבוה הקומה (200 סנטימטרים) גם באל אהלי הקטארית ובשנים האחרונות בבאלינגן הגרמנית ובשאמברי הצרפתית בשנת 2016 (סיים בממוצע עונתי של 30% באותה תקופה).

ריסטנוביץ' מחזיק בניסיון בינלאומי כשחקן נבחרת מונטנגרו בה רשם הופעות נהדרות ואף ביקר בעבר בארץ כשנבחרתו שיחקה נגד נבחרת ישראל במוקדמות אליפות אירופה. ראול סרוגו יו"ר המועדון אמר על ההחתמה: "ריסטנוביץ הוא שוער ותיק שיעזור לנו מאוד בהתמודדות באירופה. השנה יהיה לנו סגל שוערים רחב וחזק, עם אלדר שקלושי במקצוענות מלאה כאשר יוליאן סטראט יקבל פוזיציה נוספת כמאמן שוערים ושחקן".


מאירוביץ'. רכש מבטיח לעולה החדשה (הפועל קרית אונו)

בתוך כך, העולה החדשה לליגת העל הפועל קרית אונו ביצעה היום החתמה מעניינת מאוד, אורן מאירוביץ שוערה של נבחרת ישראל ומי שעמד בשער הפועל אשדוד בשנתיים האחרונות. השוער אמר לאחר החתימה: "אני מתרגש לקראת החזרה למגרש ושמח לחתום במשפחת הפועל קרית אונו, זהו אתגר מיוחד עבורי ונעשה הכל כקבוצה לעמוד במטרות המועדון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי