זבונקו שנדובסקי צפוי להתמנות למאמן הנבחרת

מאמן נבחרת הכדוריד המיועד
מאמן נבחרת הכדוריד המיועד | צילום: איגוד הכדוריד

המקדוני צפוי לחתום על חוזהו בקרוב. נחשב לבכיר בענף וגבר על כמה מועמדים

(גודל טקסט)
המאמן המקדוני זבונקו שנדובסקי צפוי להתמנות למאמן נבחרת ישראל בכדוריד. בסוף השבוע הושג סיכום עקרוני עם המאמן הבכיר, שהוביל את נבחרת מקדוניה למקום ה-5 ביורו 2012. שנדובסקי, שהדריך עוד לפני כן בנבחרת הצעירה של מקדוניה, אימן גם במסגרת ליגת האלופות, עבד וזכה בתארים עם מטאלורג סקופיה מארצו, ובקבוצת העל ברומניה – קונסטנטה וב-CSMבוקרשט. 


המהלך צבר תאוצה לאחר שחברי הוועדה המקצועית באיגוד הכדוריד בחנו מספר מועמדים, שעם חלקם גם נערכו פגישות, כולל עם שנדובסקי שהגיע להתרשמות לפני כ-10 ימים בארץ. כעת, נותר רק לחתום על החוזה. 


יו"ר הוועדה המקצועית וסגן יו"ר איגוד הכדוריד, דודי פלח, מסר: "אנחנו בשלבים אחרונים של המו"מ לפני חתימה סופית. בחרנו במאמן עם רקורד מעולה. התרשמנו ממנו כאן בארץ, ומעבר לידע ולהמלצות שקיבלנו – הוא הקרין גם הרבה רוגע בהתנהלות שלו. הוא מהווה בחירה נכונה, שמצטרפת לבחירה בשני עוזרי המאמן עידן מימון ובני אינגל". 


פלח הוסיף כי הנבחרת הלאומית תתחיל לפעול כבר בשבוע הקרוב, בהדרכת עוזרי המאמן מימון ואינגל. ברגע שהחוזה עם המקדוני ייחתם הוא צפוי להגיע לארץ לתחילת העבודה עד ה-25 בחודש. המשימה הקרובה של הנבחרת היא באוקטובר, במסגרת מוקדמות אליפות העולם.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי