הרצליה ניצחה את מכבי ראשל"צ, מוצקין את רמה"ש

מכבי ראשל"צ
מכבי ראשל"צ | צילום: איגוד הכדוריד

הפסד ראשון לאלופה בשרון, 36:32, ניצחון ראשון לצפוניים 29:31, מכבי ת"א מושלמת

(גודל טקסט)
רק חזרנו מפגרת הנבחרת, וכבר קיבלנו מחזור ליגת על מרתק עם שתי הפתעות גדולות: בני הרצליה הנחילה הפסד ליגה ראשון לאלופה מכבי ראשל"צ – 32:36. מכבי קרית מוצקין זכתה בנקודות ובניצחון ראשון – 29:31 מול א.ס רמה"ש. 


סגנית האלופה מכבי ת"א עם מאזן מושלם של ארבעה ניצחונות ומשחק חסר מול מכבי ראשל"צ, גברה 18:22 על הפועל אשדוד ושבה למקום הראשון. מ.כ חולון השיגה ניצחון רביעי ברציפות (21:22 על הפועל ר"ג) והיא צמודה למכבי ת"א בפסגה. עירוני רחובות השיגה ניצחון בדרבי השפלה מול נס ציונה 30:37, והנחילה לטייגרים הפסד שלישי ברציפות.


המשחקים נפתחו בדקת דומיה לזכרו של חיים זיסמן ששימש שופט פעיל החל משנת 1985 וכיהן כיו"ר איגוד השופטים בין השנים 2002-2005. יהי זכרו ברוך.


בני הרצליה – מכבי ראשל"צ 32:36
המארחת הייתה מעודדת מהחזרה של  אוברד ראדולוביץ' ושל יוסי אפו, שחסרו בגלל פציעות במחזורי הפתיחה. מנגד, רם טורקניץ שהורחק במשחק הדרבי, ריצה הרחקה. הנתונים הללו בלטו כבר מהפתיחה, כשהרצליה כבר הוליכה במחצית הראשונה ביתרון של חמישה שערים.


במשחק צפה יו"ר איגוד השופטים דן בלדר, שהגיע יחד עם האחראי על השופטים באיגוד האירופי, המקדוני דראגן נצ'בסקי.


מכבי קרית מוצקין – א.ס רמה"ש 29:31
מוצקין רצתה להשיג נקודות ראשונות, אחרי ארבעה הפסדים, ועשתה זאת בגדול. רמה"ש מצידה ספגה הפסד שני.



הצהובים נותרו מושלמים (מני אלגריסי, הפועל אשדוד) 


מכבי ת"א – הפועל אשדוד 18:22
הצהובים ממשיכים לשמור על מאזן ניצחונות מושלם, והשיגו היום את הרביעי שלהם, וביכולת משובחת של ההגנה והשוערים דן טפר ותום שם טוב. אשדוד מנגד כבר עם הפסד שלישי בפתיחת העונה.


עירוני רחובות – א.כ נס ציונה 30:37
רחובות השיגה ניצחון שני העונה. הטייגרים עם הפסד שלישי רצוף.


מ.כ חולון – הפועל ר"ג 21:22
העונה הנהדרת של חולון נמשכת עם ניצחון רביעי ברציפות, והוא היה גם דרמטי במיוחד. טולי ליבגוט הוותיק היה המצטיין, אחרי שעצר במהלך המחצית השנייה שלושה פנדלים.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי