האלופה מכבי ראשל"צ הנחילה לסגניתה ולמוליכה מכבי ת"א הפסד ראשון העונה – 23:26

עומר דבדה נגד אלירן מצקי
עומר דבדה נגד אלירן מצקי | צילום: איגוד הכדוריד

בנוסף: דרמה במשחק הנשים - חולון חזרה מפיגור של 6 שערים ב-14 הדקות האחרונות וניצחה את מכבי ראשל"צ 26:27

(גודל טקסט)

ערב נהדר של כדוריד, בהצגה כפולה שהתקיימה ב'בית מכבי' בראשל"צ. האלופה מכבי ראשל"צ ניצחה 23:26 את סגניתה ואת המוליכה מכבי ת"א, ולמעשה הנחילה לה הפסד ראשון אחרי 5 ניצחונות. מכבי ראשל"צ (לה משחק חסר, מול רחובות) מתקרבת לצמרת (מקום 6 עם 7 נקודות).

מחצית ראשונה: צמדי שערים של רם טורקניץ ועומר גרא העלו את מכבי ראשל"צ ליתרון 3:6 בדקה ה-10. ולדי קופמן ולואיספה העלו את הצהובים ל-5:10. בהמשך, אלדר שיקלושי עצר פנדל של גיל פומרנץ, שהחטיא פנדל נוסף דקות סופרות לפני. בין לבין, בלט בשער מכבי ראשל"צ ראדיבויה ריסטנוביץ'. שם, שערים של פרדראג דאצ'ביץ' ושלושה רצופים של אלירן מצקי, הקטינו את הפיגור. אנס באסיץ' קבע את תוצאת המחצית – 11:13 למכבי ראשל"צ.

במחצית השנייה – מכבי ת"א צימקה את הפיגור לשער, אבל שם מכבי ראשל"צ קיבלה יכולת טובה מאלון אוברמן הצעיר, שכבש צמד שערים והיתקלות בינו לבין דן טפר הובילה גם להרחקת השוער בכרטיס אדום. צמד שערים של גיל פומרנץ קבע שיוויון – 19:19 (48'). עצירות טובות של תום שם טוב, איפשרו לאלירן מצקי לבצע מהפך ולהעלות את מכבי ת"א ליתרון ראשון – 19:20. ריסטנוביץ' מנע ממכבי ת"א להגדיל את היתרון. ולדי קופמן קבע שיוויון, פומרנץ החזיר את היתרון למוליכה, אבל טל גרא הוביל למהפך 21:22 (55').

אדם פייל סחט פנדל, ובאסיץ' השווה. קופמן העלה ל-22:23. מכבי ת"א זכתה בפנדל נוסף, אבל ריסטנוביץ' המצטיין במשחק (13 עצירות בסה"כ) עצר את הזריקה של באסיץ'. איבן קראצ'יץ' כבש שני שערים רצופים וקירב את האלופה לניצחון, כשבשניות הסיום מצקי וקופמן חתמו את התוצאה הסופית.

אלון אוברמן
אלון אוברמן (עמית שיסל, איגוד הכדוריד)

כבשו למכבי ראשל"צ: לואסיפה וקופמן 5 שערים כ"א, עומר גרא 4, איבן קראצ'יץ' 3, רם טורקניץ, עמית סטלמן, אלון אוברמן 2 כ"א, דניאל פרידמן, יואב נאמן וטל גרא 1 כ"א. ריסטנוביץ' – 13 עצירות, שיקלושי – 2. כבשו למכבי ת"א: מצקי ובאסיץ' 6 כ"א, דאצ'ביץ', פומרנץ, דבדה 3 כ"א, מילוש לואניצ'יץ' 2. דן טפר – 8 עצירות. תום שם טוב – 2. שפטו אורן איטין ושלומי בר-און.

מאמן מכבי ראשל"צ, סער פרנקל: "החזרנו את הכוח ההגנתי שלנו, הראינו שיש לנו זרים טובים. אמרתי שזה עניין של זמן, ויכול להיות שהיינו קצת יהירים, ואני לוקח את האשמה על עצמי, אבל היום נראינו מחוברים. זה יכול היה להתהפך לטובת מכבי ת"א בסוף, אבל עשינו ניצחון יפה. יש לי הרבה 'צרות בריאות', עם סגל עמוק ואיכותי, וכולם יצטרכו לתת מעצמם כשייקראו למגרש".

קפטן מכבי ת"א, עומר דבדה: "מה שעשה את ההבדל היה ההחטאות, במתפרצות, בפנדלים, ובסקור שיחסית נמוך זה משמעותי. כל הכבוד למכבי ראשל"צ. הגיע להם הניצחון. ה'מאני טיים' אנחנו יודעים מתי מתחיל, יש לנו קבוצה חדשה וצעירה, והפנים קדימה".

ראשל
ראשל"צ נגד חולון (עמית שיסל , איגוד הכדוריד)

למפגש בין האלופה למוליכה, קדם משחק הנשים נהדר בין מכבי ראשל"צ למ.כ חולון – 27:26. הראשוניות כבר הוליכה ביתרון של 6 שערים במחצית השנייה, אבל חולון חזרה למשחק, קים לוי השוותה ויסמין אודצ'י הבקיעה את שער הניצחון 50 שניות לסיום. בראשל"צ הצטיינו השוערת סימונה אדז'ק (12 עצירות), סלנה מילוסביץ הבקיעה 9 שערים ואיווה הרסגובק הוסיפה 8. מלאני חורב, קרן בן הרוש וסיוון אוליאל 3 כ"א. לחולון – יסמין אודצ'י עם 9 שערים, קים לוי הוסיפה 5, שרון בן שושן ועמית גואטה 3 כ"א, נלי אמינוב 2, יעל שוהם, עדי בן יעקב, נאור בחשי, אמפולה גרייס ומארי נקומולו שער כל אחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי