רבע הגמר: הפועל ראשל"צ ניצחה 23:30 את מכבי ת"א

שקלים
שקלים | צילום: גבי אלאלוף הפעול ראשל"צ

מחזיקת הגביע הודחה. עוד שלוש קבוצות העפילו לחצי הגמר: הפועל אשדוד, מכבי ראשל"צ ורמת השרון

(גודל טקסט)

האלופה מכבי ראשל"צ, מוליכת ליגת העל הפועל ראשל"צ, הפועל  אשדוד וא.ס רמה"ש, עלו לחצי גמר גביע המדינה בכדוריד שייערך ב-27 בפברואר בהיכל קבוצת שלמה בת"א.

מנגד, מחזיקת גביע המדינה מכבי ת"א הודחה היום (שישי) בשלב רבע הגמר, יחד עם בני הרצליה, הפועל קריית אונו ומ.כ חולון.

הפועל ראשל"צ – מכבי ת"א 23:30
האדומים של עידן מימון הכריעו את המפגש עם פתיחה נהדרת, בה עלו ליתרון 2:8 אחרי עשר דקות, כאשר נובאק בוסקוביץ' ויובל גררה סיפקו שלושה שערים כ"א,  והשוער פדג'ה דיאנוביץ' תרם עצירות. אבישי סמולר שב מפציעה ושותף, יוסיפ שאנדריק ודניאל שקלים העלו ל-2:10. עומר דבדה עוד צימק בהמשך ל-11:5 בצמד שערים. דן טפר סיפק שתי עצירות פנדלים.

גיל פומרנץ ניסה להחזיר את מכבי ת"א וצימק ל-19:13 (40). הפועל עלתה ליתרון של שמונה שערים, אחרי סדרת עצירות יפה של מושיקו אלימלך. מכבי ת"א לא ויתרה ודבדה הוריד את הפיגור ל-5 שערים. סמולר כבש שער ראשון (17:23 – 50'). פרדראג דאצ'ביץ' החזיר את התקווה למכבי ת"א כשצימק ל-23:18, אבל בוסקוביץ (המבקיע המצטיין – 7 שערים) וסמולר דאגו תוך חצי דקה להחזיר את היתרון לשבעה שערים. מילוש לואניצ'יץ' הורחק. גררה וצרפתי ויותם טל כבר הגדילו את היתרון לשיא של 9 שערים, ואנס בסיץ' חתם את התוצאה הסופית.


הפועל אשדוד – בני הרצליה 21:23

האדומים מהדרום עושים היסטוריה ומעפילים לראשונה לשלב חצי גמר גביע המדינה. החניכים של אולג בוטנקו כבר הוליכו ביתרון של חמישה שערים במהלך המחצית הראשונה, אבל הדרמה החלה בדקות הסיום כאשר הרצליה צימקה את התוצאה לכדי שער. יוסי אפו, שכבר החזיר בליגה את הרצליה מפיגור של שלושה שערים לשוויון דרמטי באשדוד, יכול היה לעשות זאת שוב, אבל נעצר ע"י השוער טומיסלב סטויקוביץ', באחד על אחד. אלכסיי גרגורייב קבע 21:23  כשנותרה קצת יותר מדקה לסיום. סטויקוביץ הבטיח את הניצחון והחגיגות של המקומיים.


/שחקני אשדוד חוגגים העפלה לחצי הגמר (משה דהן, הפועל אשדוד)

מכבי ראשל"צ – הפועל קרית אונו 28:31
סוגרת הטבלה, שהפתיעה בשלב הקודם את נס ציונה, סיפקה פייט מכובד לאלופה. לואיספה הספרדי היה המבקיע המצטיין עם שבעה שערים. בר מסורי הוסיף 6 לזכות מכבי ראשל"צ.

מ.כ חולון – א.ס רמה"ש 24:21
רמת השרון שבה למעמד חצי הגמר לראשונה מאז תחילת המילניום, לאחר שגברה בתום משחק צמוד על מ.כ חולון. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי