מכבי תל אביב ניצחה את מכבי ראשון לציון 21:26

לואניצ'יץ'
לואניצ'יץ' | צילום: חן קלדרון, מכבי ראשל"צ

מחזיקת הגביע ניצחה את האלופה במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל. הפועל ראשל"צ גברה על נס ציונה 22:25

(גודל טקסט)

המחזור ה-15 בליגת העל הושלם אחה"צ (שישי), והכותרת שלו ללא ספק, הניצחון המוחץ של מחזיקת גביע המדינה מכבי ת"א על האלופה מכבי ראשל"צ – 21:26. הפועל ראשל"צ ממשיכה לשמור על המקום הראשון, והיא גברה על א.כ נס ציונה 22:25.

מפגש התחתית בין מכבי קרית מוצקין להפועל ר"ג הסתיים בניצחון הקבוצה הצפונית 21:22, לאחר שהאורחת כבר הוליכה בהפסקה ביתרון של 7 שערים. מ.כ חולון ניצחה ללא קושי את סוגרת הטבלה הפועל קריית אונו 23:28, וביום שני היא תארח את הפועל אשדוד למשחק השלמה. הפועל אשדוד רשמה ניצחון ראשון בפתיחת הסיבוב השני, 26:28 ברחובות.

מכבי ת"א – מכבי ראשל"צ 21:26
הצהובים מת"א מתבססים במקום השני בתום משחק משכנע מאוד מול האלופה שרושמת משחק שני ברציפות ללא ניצחון, ןהפסד שני מאז פתיחת הסיבוב השני.

הפועל ראשל"צ – א.כ נס ציונה 22:25
המוליכה המשיכה לשייט, ורשמה את ניצחון הליגה ה-12 שלה.


שי נתן מהפועל ראשל"צ (גבי אלאלוף, הפועל ראשון לציון)

עירוני רחובות – הפועל אשדוד 28:26
שתי הקבוצות חסרו שחקני מפתח (דאבור טאסקוביץ' ברחובות, אלכסיי גרגורייב ואדיר כהן באשדוד), אבל סיפקו משחק מעניין.

מ.כ חולון – הפועל קריית אונו 23:28
חולון הייתה ממוקדת מול קרית אונו וביום שני תוכל להעפיל גם למקום ה-6 כשתארח את הפועל אשדוד למשחק השלמה. קרית אונו, שפתחה את הסיבוב השני עם שני ניצחונות, רשמה הפסד שני רצוף והיא מדורגת במקום האחרון.

מכבי קריית מוצקין – הפועל ר"ג 21:22
במחצית הראשונה הסתמן שר"ג ממשיכה במסע ההיחלצות שלה מדבוקת התחתית עם ניצחון שני ברציפות, אבל במחצית השנייה, רגע לפני שמוצקין רושמת הפסד שביעי ברציפות בכל המסגרות, הגיע מפנה אדיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי