הכנה לאליפות אירופה: נבחרת הנוער של ישראל ניצחה את רוסיה 26:37

נבחרת הנוער בכדוריד
נבחרת הנוער בכדוריד | צילום: איגוד הכדוריד

המשחק נערך בהדר יוסף והיה הראשון מבין שלושה. בשבת וביום ראשון ייפגשו שתי הנבחרות שוב. טורקניץ ושניידר כבשו תשעה שערים כל אחד לנבחרת של אולג בוטנקו ואסף לוי

(גודל טקסט)

נבחרת הנוער של ישראל בכדוריד קיימה אחה"צ (שישי) משחק אימון ראשון מתוך שלושה מול נבחרת הנוער של רוסיה, בהדר יוסף. נבחרת ישראל השיגה ניצחון 26:37. בשבת ב-15:30 וביום ראשון ב-11:30 יתקיימו בהדר יוסף משחקי אימון נוספים בין שתי הנבחרות, שעושות את ההכנות שלהן לקראת אליפות אירופה עד גיל 18 שתיערך בקיץ בקרואטיה.

כבשו לנבחרת שמודרכת על ידי אולג בוטנקו ואסף לוי: איתי טורקניץ ואמיר שניידר 9 כ"א, יואב למברוזו 7. יונתן דיין, שלפני שבוע ערך הופעת בכורה במדי קבוצת הבוגרים של גומרסבאך במסגרת הבונדסליגה הגרמנית, כבש שני שערים, כמו גם איתי סוויסה ואור פרקש 2 כ"א. עמית מוטולה, דניאל מוסינדי ושלו אהרוני הוסיפו שער אחד כ"א.

נבחרת הנוער היא אחת משתי נבחרות צעירות שישתתפו בקיץ באליפות אירופה, יחד עם נבחרת העתודה שתופיע באליפות  עד גיל 20 שתיערך בסלובניה. מוקדם יותר השבוע, נבחרת הנערים של ישראל עד גיל 16 סיימה במקום השלישי בטורניר בינלאומי שנערך ביוון, בו השיגה ארבעה ניצחונות (פעמיים מול יוון, מול רוסיה ומול סין). ההפסד היחיד שנרשם היה בחצי הגמר מול איסלנד (שנוצחה בגמר על ידי קרואטיה).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי