אולג בוטנקו מונה למאמן נבחרת ישראל בכדוריד

אולג בוטנקו
אולג בוטנקו | דוד פליגל

מאמן נבחרת הנוער, משחקניה הבכירים בעבר של ישראל, מונה רשמית לאחר אישורה של הנהלת האיגוד. יוכל במקביל לאמן גם את הפועל אשדוד: "מאמן שאפשר להצעיד את הנבחרת להצלחות"

(גודל טקסט)

אולג בוטנקו מונה היום (חמישי) למאמן נבחרת ישראל, לקראת קמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2020 שיחל בשלהי אוקטובר בהתמודדויות מול נבחרות גרמניה, פולין ובשנה הבאה גם מול קוסובו.

בוטנקו בן ה-50 מחליף את המקדוני זבונקו שנדובסקי שסיים את עבודתו בנבחרת בפברואר, אחרי הקמפיין המאכזב במוקדמות אליפות העולם אשר נערכו בליטא. בוטנקו עצמו יחל בימים הקרובים את עבודתו, כאשר כבר במהלך יוני (ב-7 וב-9) נבחרת ישראל תקיים משחקי הכנה בארץ מול נבחרת סלובקיה.

בוטנקו משמש כמאמן נבחרת הנוער של ישראל שתתמודד בקיץ באליפות אירופה עד גיל 18 (מול נבחרות קרואטיה, סרביה ופורטוגל בשלב הראשון). בוטנקו הדריך בשנים האחרונות את מכבי ראשל"צ ואת אס"א ת"א (זכה עם השתיים ב-5 גביעי מדינה ובסגנויות אליפות המדינה). הוא היה מהשחקנים הבכירים בעבר בנבחרת ישראל והכדוריד הישראלי. הנהלת האיגוד אישרה בישיבתה האחרונה, כי בוטנקו יוכל להדריך במקביל את הפועל אשדוד, עמה הוא חתום על חוזה גם לעונה הבאה.


בוטקנו. השתדרג לתפקיד מאמן הנבחרת (יועד כהן, איגוד הכדוריד)

בוטנקו אמר לאחר החתימה: "אני מודה על האמון והבחירה בי. זו זכות גדולה לשמש כמאמן הנבחרת הלאומית. המטרה היא לגבש אותה מחדש, ולהביא אותה מוכנה לקראת המשימה הקרובה. אני מאמין שאפשר להצעיד את הנבחרת בעתיד להצלחות".

יו"ר איגוד הכדוריד, מיקו צרפתי: "הנבחרת הלאומית מתחילה עידן חדש, וכולנו תקווה שהמשך הדרך שתיסלל בה גם תוביל לתוצאות טובות. כולנו מאחלים לבוטנקו ולשחקנים שייבחר הצלחה רבה. אנחנו נפעל לספק את התנאים, ולהשקיע במקביל בנבחרות הצעירות על מנת להצעיד את הכדוריד הישראלי לימים יפים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי