דן טפר ומרקו מאטיץ' חתמו במכבי ראשון לציון

דן טפר ומרקו מאטיץ
דן טפר ומרקו מאטיץ | האתר הרשמי

הקבוצה מעיר היין הודיעה על החתמתם של השוער הישראלי והמקשר הקרואטי. היו"ר ראול סרוגו: "נציג קבוצה שתתמודד על כל התארים"

(גודל טקסט)
מכבי ראשון לציון השלימה את הרכש שלה לקראת העונה הבאה והחתימה שני שחקנים שיצטרפו לסגל הקבוצה.


מאטיץ' בן ה-30 המשחק כמקשר שמאלי וגובהו 202 סנטימטרים יאייש את עמדת הזר השני של הקבוצה. הקרואטי, שהינו בעל רזומה עשיר בליגות הבכירות באירופה, התחיל את הקריירה בקבוצת ליובושקי שבבוסניה ומשם עבר לשחק בזאגרב הקרואטית והיה שותף איתה להישגים בליגה המקומית, בסאה ליג וכן בליגת האלופות. בשלוש השנים האחרונות המשיך מאטיץ' לשחק ברמות הגבוהות, בין היתר בטלורג סקופיה ממקדוניה עמה הגיע לשלב הבתים של ליגת האלופות, בפורטו הפורטוגלית איתה הגיע לשלב הבתים בגביע ה-EHF ובעונה האחרונה שיחק בגומרסבאך בבונדסליגה הגרמנית בה היווה בורג מרכזי ותרם להישארותה בליגה. הקרואטי סיפר "אני שמח להצטרף למועדון ומקווה לתרום מניסיוני ולעזור לו להשיג את מטרותיו".

גם השוער דן טפר חתם בקבוצה לשתי עונות וזו תהייה התחנה השלישית בקריירת המשחק של שוער נבחרת ישראל המחונן לאחר אס"א תל אביב ומכבי תל אביב (שיחק בנוסף שנה בקבוצת הנוער של פוקסיה ברלין הגרמנית). טפר מצטרף אל אלדר שקלושי ויוליאן סטראט שביחד יאיישו את מצבת השוערים של קבוצה. השוער התייחס להצטרפותו: "אני שמח ונרגש להצטרף למועדון הכדוריד מכבי ראשון לציון מחכה להכיר את החברים החדשים לקבוצה ולעבוד עם הצוות המקצועי. מהרגע הראשון הבנתי שמטרותיו של המועדון מקבילות לשאיפות שלי,לכן רציתי לבוא ולשחק בו למרות הצעות אחרות שהיו לי בקיץ האחרון. מכבי ראשון לציון הוא ללא ספק מועדון הכדוריד הגדול בארץ ואני שמח להיות חלק ממנו".

 

(דן טפר במעמד החתימה (האתר הרשמי
דן טפר במעמד החתימה (האתר הרשמי)
 

היו"ר ראול סרוגו התייחס לרכש ולמטרות הקבוצה בעונה הקרובה: "בהחתמתם של טפר ומאטיץ' השלמנו את הסגל לעונה הקרובה שבנייתו בוצעה בהתאם להליך הפקת לקחים מהעונה הקודמת. מאטיץ' הוא שחקן עתיר ניסיון שיעזור לנו משני צידי המגרש ובמיוחד בהגנה. אני שמח וגאה שסגל הישראלים של הקבוצה השנה,כמו בשנים רבות בעבר, מרכיב ברובו את נבחרת ישראל בכדוריד ובצירוף של שחקנים זרים איכותיים ביותר, נציג השנה קבוצה טובה ומקצוענית שתתמודד על כל התארים ותנסה ללכת הכי רחוק באירופה."

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי