נבחרת הנוער סיימה את הכנותיה עם הפסד 35:24 לגרמניה

נבחרת הנוער
נבחרת הנוער | איגוד הכדוריד

טורניר האומות היוקרתי הסתיים בהפסד למארחת, הניצחון על איסלנד נפסל לאחר ערעור של היריבה ותוצאת המשחק נקבעה על 28:28

(גודל טקסט)

נבחרת הנוער השלימה היום (ראשון) את משחקיה בטורניר האומות היוקרתי בגרמניה, בו הרשימה בשני המשחקים הראשונים – מול נורבגיה (26:26) ומול איסלנד (28:28 – תוצאה שנקבעה לאחר ערעור של האיסלנדים על ניצחון נבחרת הנוער 28:29 בגין טעות ספירת שערים של המזכירות).

במשחקה האחרון הנבחרת פגשה את גרמניה המארחת שנחשבת לאחת המועמדות הבכירות לזכייה באליפות אירופה עד גיל 18, ונוצחה 35:24 (כבשו – יואב לומברוזו ודניאל מוסינדי 5 כ"א, יונתן דיין 4, אמיר שניידר ואיתי טורקניץ 3 כ"א, איתי סויסה וקסם עמיאל 2 כ"א).

מהנבחרת מסרו כי קיימת שביעות רצון, שכן מדובר בשלוש נבחרות שמדורגות מעל ישראל בשיבוץ ההגרלה באליפות אירופה ובשני המשחקים הראשונים נבחרת הנוער הייתה קרובה להשיג ניצחונות מול נבחרות שגם הגיעו בהרכבים החזקים שלהם לקראת האליפות. מצד שני, טען גם כי קיימת אכזבה על ההחלטה לשנות את תוצאת המשחק, שכן לנבחרת הייתה הזדמנות להגדיל את היתרון מול האיסלנדים החזקים בסיום.

נבחרת העתודה שתפתח את הופעותיה באליפות אירופה עד גיל 20 ב-19.7 בסלובניה תצא למחנה אימון מסכם וטורניר בטראמו שבאיטליה, שם תפגוש בסוף השבוע את נבחרות יוון, פינלנד ואיטליה המארחת. היום העתודה צימצמה את הסגל ל-20 שחקנים כאשר לאליפות ייצאו 18. העתודה קיימה לאחרונה משחקים בארץ מול נבחרת סלובקיה והיא תתמודד באליפות אירופה בשלב הבתים מול נבחרות סרביה, סלובניה ונורבגיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי