נבחרת העתודה בכדוריד זכתה בטורניר טראמו

נבחרת העתודה בכדוריד
נבחרת העתודה בכדוריד | איגוד הכדוריד

שחקניו של אלכסנדר ברקוביץ' הכניעו 24:31 את המארחת איטליה וזכו בגביע, אלון אוברמן הצטיין עם שמונה שערים. ב-19.7 תצא לדרך אליפות אירופה בסלובניה במשחק מול סרביה

(גודל טקסט)

נבחרת העתודה של ישראל השלימה הערב (ראשון) את ההכנה לאליפות אירופה עד גיל 20, כשזכתה בטורניר טראמו באיטליה.

העתודה השיגה ניצחון מרשים על הנבחרת המארחת, 24:31, אחרי שכבר גברה אתמול 22:36 על פינלנד וקודם לכן נפרדה ב-27:27 מול יוון. כבר ב-19 ביולי תערוך הנבחרת את משחקה הראשון באליפות אירופה בסלובניה כשתפגוש תחיל את סרביה ולאחר מכן את סלובניה ונורבגיה.

הבקיעו לנבחרת העתודה: אלון אוברמן 8, איתי סורקיס 5, תומר בודנהיימר ועידו פלח 4, אביעד בן זימן 3, אופיר כהן ושון סלס ודניאל צרפתי 2 כ"א, ליאור גורמן 1. בשער עמדו יהב שמיר ועוז יצחק.


אלופי הטורניר באיטליה. נבחרת העתודה (איגוד הכדוריד)

המאמן אלכסנדר ברקוביץ סיכם: "אפשר לומר שאנחנו מרוצים, למרות שהתחלנו לא טוב את הטורניר מול יוון. שיחקנו לאט, לא היינו אגרסיביים, אבל ידענו לגלות אופי ולצאת מזה ולא להפסיד. למשחק השני מול פינלנד הגענו מאוד מפוקסים. הערב התחלנו לא טוב, אבל למחצית השנייה הגענו ב'מוד' אחר לגמרי. השחקנים נתנו פייט נהדר, שיחקו טוב, מהר, אגרסיבי – ואני בהחלט מרוצה. צריכים לקחת בחשבון שלאורך שלושת המשחקים שיחקנו בלי שניר נציה, שהוא שחקן חשוב ומחלים ממחלה, כך שלא רצינו לסכן אותו.

"הייתה לנו שיחה אחרי המשחק מול יוון, ואמרתי לשחקנים 'שאם נשחק ככה – אין לנו שום סיכוי באליפות'. הלילה אני יכול להגיד, שאם נשחק כמו ששיחקנו במחצית השנייה, בהחלט יש לנו צ'אנס להתברג בין ה-14 הראשונות באליפות ולהשיג כרטיס לאליפות עולם. אנחנו ננחת מחר בישראל, ננוח קצת, נקיים משחק אימון מול הסגל השני של העתודה, וב-17 בחודש נצא לסלובניה. עד אז נעבוד בעיקר בפן הטקטי, נתקן טעויות ונתכונן ליריבות שמצפות לנו באליפות. אנחנו מתרגשים, ומבטיחים שנעשה את הטוב ביותר שאנחנו יכולים כדי לשמח את כולם", סיכם המאמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי