נבחרת העתודה בכדוריד בדרך לאליפות אירופה עד גיל 20

נבחרת העתודה בכדוריד
נבחרת העתודה בכדוריד | איגוד הכדוריד

החבורה הצעירה של אלכסנדר ברקוביץ' זכתה בטורניר ההכנה באיטליה ועושה את דרכה לסלובניה, שם מחכה לה קמפיין קשה נגד הנבחרות הטובות בדרג. הקבוצות הישראליות במפעלים האירופאים הוגרלו לסיבובים המוקדמים

(גודל טקסט)

נבחרת העתודה של ישראל בכדוריד עושה כעת את דרכה אל סלובניה, שם תפתח מחרתיים (חמישי) את אליפות אירופה עד גיל 20 במשחק נגד סרביה. לעתודה מצפה סוף שבוע מרתק בעיר צליה במסגרת משחקי בית ב', שכולל מפגשים נגד המארחת סלובניה שנחשבת אחת מהמועמדות לזכייה בטורניר ביום שישי ונורבגיה ביום ראשון. בהמשך יחל השלב השני, שיכלול שני משחקי הצלבה ולבסוף שלב הדירוג הסופי שיכלול שני משחקים נוספים..

נבחרת העתודה מסמנת כמטרה את הכרטיס לאליפות העולם בשנה הבאה והמשמעות היא שהיא תצטרך להיכלל בין 14 הראשונות באליפות, כלומר לא לסיים בין שני המקומות האחרונים. האפשרות קורצת , אבל המשימה לגמרי לא פשוטה, שכן נבחרת העתודה שובצה בדרג האיכות הרביעי בהגרלה. בכל זאת, בנבחרת מאמינים כי ניתן להפוך את המשימה לאפשרית.

הנבחרת יצאה לאליפות עם סגל של 20 שחקנים. לכל אחד מ-7 המשחקים הצפויים יכולים להירשם 16 שחקנים, כאשר בין משחק למשחק ניתן לשנות שני שחקנים בטופס המשחק. כמחצית משחקני הסגל היו שותפים לזכייה באליפות אירופה לדרג ב' לנוער בקיץ 2016 בליטא, שהעניקה לנבחרת העתודה ולנבחרת הנוער את השתתפות הכפולה וההיסטורית (בקיץ אחד) באליפות אירופה. עבור העתודה, ובכלל הצלחת הפרויקט הלאומי, מדובר בהופעה שלישית של העתודה ב-8 השנים האחרונות באליפות אירופה עד גיל 20.

ברקוביץ'.
ברקוביץ'. "רוצים להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי" (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)

הנבחרת השלימה את הכנותיה בטורניר טראמו באיטליה שבו היא זכתה לאחר ניצחון על הנבחרת המקומית. המאמן אלכסנדר ברקוביץ', לו מצפה דרבי פרטי עם פתיחת המשחקים מול נבחרת מדינתו סרביה, הדגיש: "אנחנו מתרגשים לקראת משחק הפתיחה, שגם עבורי הוא מיוחד בפן האישי. אנחנו בין 16 הנבחרות הטובות באליפות אירופה, ואנחנו מתחילים במקום האחרון עם תקווה לטפס. ולהיאבק על המקום באליפות העולם. יש כאן הזדמנות. יש לנו סיכוי לעשות את זה כמעט בכל שלב. אם נגיע למקומות 9-12 באליפות, זה יהיה הישג אדיר. זה אפשרי, אבל לגמרי לא פשוט. אנחנו רוצים להפוך את הדברים הבלתי אפשריים לאפשריים מבחינתנו, ולהגשים חלום נוסף עם העפלה לאליפות העולם בשנה הבאה".

מידד קרויטרו. קיים סיכוי והנבחרת תנצל אותו (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
מידד קרויטרו. קיים סיכוי והנבחרת תנצל אותו (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)

הגרלת גביעי אירופה של הישראליות
היום נערכו הגרלות הקבוצות הישראליות לגביעי אירופה. בגביע האיגוד האירופי בגברים, מכבי ראשון לציון תתמודד בסיבוב השני המוקדם מול המנצחת בסיבוב הראשון במפגש בין וראזדין מקרואטיה לסטיאווה בוקרשט מרומניה. בנשים, הדאבליסטית ארזים רמת גן תפגוש את ואץ' מהונגריה בסיבוב הראשון ואם תנצח, תתמודד נגד שיופוק מהונגריה בסיבוב השני.

במפעל גביע האתגר האירופי, בגברים מ.כ חולון תפגוש בסיבוב השני את קבוצת צלטניקס ריגה מלטביה, כאשר בסיבוב השלישי מחכה למנצחת ברחם מלוקסמבורג. א.ס רמת השרון תמתין בסיבוב השלישי למנצחת בין ז'פורוז'יה מאוקראינה לבין פרישטינה מקוסובו. בנשים, מכבי ראשל"צ תפגוש בסבוב השלישי את פולאטלי בלאדיאספור ומ.כ חולון את ויסה מבלגיה.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי