אליפות אירופה עד גיל 20: הפסד 28:24 לישראל מול סלובניה

שון סלס
שון סלס | Slavko Kolar, EHF

נבחרת העתודה הייתה יריבה שוות כוחות לנבחרת המארחת החזקה, אחת המועמדות לזכייה באליפות. ביום ראשון תשחק ישראל מול נורבגיה במאבק על המקום השלישי

(גודל טקסט)
נבחרת העתודה של ישראל קיימה הערב (שישי) את משחקה השני באליפות אירופה עד גיל 20 בסלובניה. היא אומנם ספגה הפסד שני 28:24 מול סלובניה, אבל נראתה הרבה יותר טוב מאשר במשחק הפתיחה מול נבחרת סרביה (35:28).העתודה הייתה במשך דקות רבות יריבה שקולה למארחת הטורניר, ולאחת המועמדות הראשיות לזכייה. 


ביום ראשון, העתודה תקיים את המשחק השלישי והאחרון בבית ב', השלב הראשון באליפות, מול נבחרת נורבגיה (שספגה הערב הפסד שני באליפות – 30:27 לסרביה). הוא יקבע מי תסיים שלישית, לקראת השלב הבא באליפות (לאחריו ייערכו משחקי הדירוג הסופיים, כשהמטרה היא לסיים בין 14 הנבחרות הראשונות בטורניר כדי להשיג את הכרטיס לאליפות העולם עד גיל 21 בשנה הבאה). 


היום, דווקא מול נבחרת טופ אירופית, עם שחקנים שמשתייכים לקבוצות העילית של סלובניה, הנבחרת הגיעה נחושה, שיחקה אגרסיבי והייתה צמודה אל הסלובנים כמעט לאורך כל המחצית הראשונה, וכמובן השנייה. אדיר כהן היה מצוין בחצי הראשון עם 5 שערים. יהב שמיר סיפק סדרה של עצירות, ובין לבין שערים חשובים של ליאור גורמן ושון סלס הובילו לשוויון 8:8 (דקה 14) ובהמשך ל-11:11 (24'). המחצית הסתיימה בפיגור 15:12.



אדיר כהן. נבחר למצטיין בנבחרת הישראלית
(Slavko Kolar, EHF)


במחצית השניה, שערים של דניאל צרפתי ושער ממגרש שלם של יהב שמיר הקטינו ל-19:18 (37'). שניר נציה קבע 20:19 (40'). לצרפתי הייתה הזדמנות להשיג שיוויון אבל הוא פגש את המשקוף. עוז יצחק עצר פנדל, ואסיסט של רותם סגל מצא את אופיר כהן שקבע שיוויון 20:20. אלון אוברמן החטיא פנדל שיכול היה לעלות את הנבחרת ליתרון. אדיר כהן בשער נהדר השווה ל-21:21. הסלובנים עלו ל-21:23, ואלכסנדר ברקוביץ לקח פסק זמן. הם הגדילו את היתרון ל-3 שערים, ואוברמן צימק ל-25:23 דקה 53. צח מלול כבש בהמשך את ה-27:24, והסיום היה של הסלובנים. במשחק צפה המנהל המקצועי החדש של הנבחרות הצעירות, הפורטוגלי רולאנדו פרייטאס. 


כבשו לנבחרת ישראל: אדיר כהן 8 שערים (נבחר ע"י המארגנים למצטיין בנבחרת ישראל), שניר נציה 3, תומר בודנהיימר, צח מלול, אלון אוברמן ורותם סגל 2 כ"א, אופיר כהן, ליאור גורמן, דניאל צרפתי, יהב שמיר ושון סלס 1 כ"א.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי