מאמן העתודה: אכזרי לאבד כרטיס לאליפות העולם בגלל הפרש שערים

תומר בודנהיימר
תומר בודנהיימר | איגוד הכדוריד

ישראל גברה על רומניה 22:30 באליפות אירופה עד גיל 20, אך נורבגיה ושבדיה לפניה בזכות הפרש שערים פנימי עדיף. ברקוביץ': "מסופק מהניצחון, מאוכזב שלא העפלנו. גאה בבחורים"

(גודל טקסט)

נבחרת העתודה של ישראל השיגה הלילה (רביעי) ניצחון שני באליפות אירופה עד גיל 20, מול נבחרת רומניה 22:30 (13:17), אבל הוא היה חמוץ מאחר שנורבגיה ושבדיה העפילו לשלב הבא (9-12, עם סיכוי לזכות בכרטיס לאליפות העולם עד גיל 21) בזכות הפרש שערים פנימי עדיף על ישראל.

המפגש מול רומניה היה המשחק החמישי של נבחרת ישראל באליפות אירופה עד גיל 20. היא נוצחה קודם לכן בבית המוקדם מול סרביה וסלובניה המארחת וניצחה את נורבגיה. בשלב השני היא הפסידה לשבדיה וכאמור ניצחה את רומניה.

אגב, אם האיגוד העולמי לא היה משנה את ההחלטה בנוגע למספר המקומות המוקצים לאליפות העולם, כפי שעשה זאת אמש באמצעות ההודעה דרך האיגוד האירופי – לפני פתיחת השלב השני – לעתודה היה סיכוי להתמודד (ההחלטה הקודמת כללה את 12 הנבחרות שמדורגות ראשונות, בנוסף לספרד המארחת וצרפת אלופת עולם, ושונתה ל-10 המדורגות הראשונות בנוסף לספרד).

המאמן אלכסנדר ברקוביץ': "מסופק מאוד מהניצחון על רומניה, אבל מאוכזב שלא העפלנו. האמנו שהדברים יהיו תלויים בנו, עשינו את העבודה שלנו בצורה משכנעת הערב, אבל הניצחון של נורבגיה על שבדיה ובהפרש השערים הזה טרף את כל הקלפים. המבט שלנו הוא קדימה, ונעשה את העבודה שלנו על הצד הטוב ביותר כדי לסיים את האליפות בצורה הכי מוכבדת שניתן. זה אכזרי לאבד את הסיכוי לכרטיס לאליפות העולם בגלל הפרש שערים, אבל אני גאה בבחורים שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי