נבחרת הנוער בכדוריד איבדה סיכוי להעפיל לאליפות העולם

נבחרת הנוער כדוריד
נבחרת הנוער כדוריד | האתר הרשמי

חניכיו של אולג בוטנקו ואסף לוי הפסידו לנורבגיה 36:23 במשחק השני בשלב השני באליפות אירופה עד גיל 18 אך ניצחון על פולין ביום שישי הקרוב יבטיח לה השארות בדרג הראשון והשתתפות באליפות אירופה לנוער ב-2020

(גודל טקסט)
נבחרת הנוער של ישראל בכדוריד הפסידה הערב (רביעי) לנבחרת נורבגיה 36:23 (18:10), במשחק השני והאחרון בשלב השני באליפות אירופה עד גיל 18 שנערכת בקרואטיה ואיבדה את הסיכוי להעפיל לאליפות העולם. 

הנבחרת לא הצליחה להעפיל לשלב הדירוג של מקומות 9-12 ובכך פספסה את הסיכוי להשיג את הכרטיס לאליפות העולם עד גיל 19. למרות זאת, ביום שישי הקרוב, הנבחרת תפגוש את פולין במסגרת משחקי הדירוג על המקומות 13-16, וניצחון יבטיח לה את ההישארות בדרג הראשון באירופה – והקניית הכרטיסים לאליפויות אירופה לנבחרות נוער ועתודה ב-2020 (14 הראשונות באליפות אירופה הנוכחית ממשיכות בדרג א', המדורגות במקומות 15-16 נושרות לדרג השני).


 

הנבחרת עלתה למפגש מול נורבגיה לאחר הניצחון שהשיגה פורטוגל על רומניה 31:32, שקבע כי החניכים של אולג בוטנקו ואסף לוי חייבים להשיג ניצחון בהפרש של ארבעה שערים ומעלה מול הנורבגים כדי להשיג את הכרטיס למשחקי הדירוג על מקומות 9-12.


 

הנבחרת לא תיפקדה במחצית הראשונה, דווקא מול נבחרת שמולה היא הרשימה במשחקי ההכנה. יונתן דיין, שחקנה של גומרסבאך הגרמנית ושחקן מוביל בנבחרת, ספג כרטיס אדום במחצית הראשונה. במחצית השנייה, הנבחרת לא הצליחה להראות את היכולת שהציגה בניצחון אמש על רומניה, והיא סיימה בסופו של דבר במקום השלישי בבית. בעוד יומיים כאמור, תפגוש את פולין שסיימה רביעית בבית המשני המקביל. איתי טורקניץ הוביל את הכובשים של הנבחרת עם שבעה שערים, נועם ניב, איתי סוויסה ודניאל מוסינדי עם שלושה כל אחד, יואב למברוזו ואמיר שניידר עם שניים כל אחד, עמית מוטולה וקסם עמיאל עם שער אחד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי