33:37 להרצליה בב"ש, רמה"ש ניצחה במוצקין 20:34

רמה"ש בקריית מוצקין
רמה"ש בקריית מוצקין | צילום: אבי כחלון, רמה"ש

המחזור הראשון של גביע ווינר יצא לדרך. מכבי ת"א הודיעה כי לא תשתתף במפעל והיא תספוג הפסדים טכניים. אשדוד ניצחה 21:27 את ר"ג, נס-ציונה גברה על חולון 27:31

(גודל טקסט)

המחזור הראשון בגביע ווינר ע"ש משה מויזס רש נערך היום (שישי). מ.כ באר שבע, העולה החדשה לליגת העל, אירחה את בני הרצליה שניצחה 33:37 והבטיחה את עלייתה לחצי הגמר בעקבות הודעתה של מכבי ת"א שלא תשתתף במפעל (הרצליה תפגוש בחצי הגמר את העולה מבית א').

הפועל אשדוד ניצחה 21:27 את הפועל ר"ג (הצטיין – תום שם טוב עם 14 עצירות. טל הרשקוביץ כבש 8 שערים). א.ס רמה"ש הרשימה כשניצחה בחוץ את מכבי קריית מוצקין 20:34 (הצטיין שוער רמה"ש אדם סאביץ' יחד עם המקשר מילאן פאבלוביץ'). א.כ נס-ציונה גברה על מ.כ חולון 27:31 (המקשר הבוסני של נ"צ אליס ממיץ' והפיבוט דדי פרץ הצטיינו בהתקפה, נועם אטישקין בחלק ההגנתי).

כאמור, מכבי ת"א הודיעה אמש כי לא תוכל ליטול חלק במשחקי טרום העונה והוסיפה: "אין בהודעה זה כל קשר לגבי המסגרת בה תיטול הקבוצה חלק במשחקי הליגה בעונה הקרובה. הודעה מסודרת בנושא תצא בקרוב". לאור הודעת מכבי ת"א על אי השתתפותה במפעל, ייפסק הפסד טכני בשיעור 12:0 לחובתה במשחקים מול מ.כ. ב"ש ובני הרצליה.

נבחרת הנשים של ישראל קיימה היום בצהריים משחק אימון מול מכבי ראשל"צ שהסתיים ב-33:33.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי