הפועל אשדוד הדיחה את מכבי ראשל"צ מגביע ווינר

שי הרשקוביץ
שי הרשקוביץ | צילום: באדיבות מני אלגריסי, דוברות הפועל אשדוד

קבוצתו של אולג בוטנקו ניצחה את המועדון בעל התקציב הגבוה בליגה 25:29. טל הרשקוביץ היה המבקיע הבולט של אשדוד עם 7 שערים. הקבוצה תפגוש בחצי הגמר את נס ציונה ומנגד רמת השרון תפגוש את בני הרצליה

(גודל טקסט)

הפועל אשדוד הדיחה הערב (שני) את מכבי ראשון לציון, מגביע ווינר אחרי ניצחון מרשים 25:29. אשדוד תפגוש בחצי הגמר את א.כ. נס ציונה. בחצי הגמר השני במפעל א.ס. רמת השרון תפגוש את בני הרצליה.

אשדוד, שבנתה קבוצה מעניינת מאוד הקיץ בהדרכתו של המאמן הלאומי, אולג בוטנקו, הרשימה מול המועדון בעל התקציב הגבוה בליגה. השתיים כזכור נפגשו בעונה שעברה בגמר גביע ווינר והקבוצה מראשון לציון ניצחה. הערב, אשדוד מצאה עצמה בפיגור 15:13 בהפסקת המחצית, אבל יכולת נהדרת שלה במחצית השנייה עשתה את ההבדל.

טומיסלב סטויקוביץ' שוב הוכיח שהוא אחד השוערים הטובים והמצטיינים בליגה, אקס מכבי ראשון לציון, שי הרשקוביץ, סיפק 5 שערים ויכולת נהדרת בהגנה וטל הרשקוביץ היה המבקיע הבולט של אשדוד עם 7 שערים. מי שעוד הרשים היה המקשר הגרמני, גאבור לנדהאנס שכבש 6 שערים וחילק אסיסטים. בשורות מכבי ראשון לציון בלט עמית סטלמן שהיה המבקיע המצטיין עם 7 שערים.

כעת יהיה מסקרן לראות אם נס ציונה שהכריזה על עצירת אימוניה בשל העלאת מחירי הביטוח לשחקנים בעקבות התיקון בחוק הספורט תתייצב למשחק המסקרן. בנס ציונה משחקים העונה מספר יוצאי אשדוד מהעונה שעברה, בהם דדי פרץ, שלומי צייטלר והשוער ליאור קפלן.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי