מכבי ראשל"צ השיגה ניצחון שני העונה על באר שבע

מכבי ראשון לציון נגד מ.כ באר שבע
מכבי ראשון לציון נגד מ.כ באר שבע | חן קלדרון, מכבי ראשל"צ

הצהובים שייצאו ביום ראשון לרומניה למשחק מול סטיאווה בוקרשט, גברו הערב (שלישי) 25:35 על העולה החדשה לליגה שרושמת שני הפסדים, יתר משחקי המחזור יערכו ביום שישי. וגם: ליגת הנשים תיפתח מחר

(גודל טקסט)

מכבי ראשון לציון השיגה הערב (שלישי) ניצחון ליגה שני 25:35 מול מ.כ באר שבע, העולה החדשה שרושמת הפסד שני, זאת בפתיחת המחזור השני בליגת ווינר.

יתר משחקי המחזור ייערכו ביום שישי כשבמוקד המפגש בין הדאבליסטית הפועל ראשון לציון לבין מחזיקת גביע ווינר-שופטים א.ס רמת השרון. הסיבה להקדמת המשחק היא המפגש שצפוי למכבי ראשון לציון ביום ראשון ברומניה מול סטיאווה בוקרשט, במסגרת הסיבוב השני בגביע האיגוד האירופי. ראסטקו סטויקוביץ',הפיבוט של מכבי ראשל"צ, שוב היה המבקיע המוביל עם שבעה שערים.

ליגת הנשים בכדוריד תיפתח כבר מחר במפגש בין הפועל ראשון לציון לבין סגנית האלופה, בנות הרצליה. המאבק המרכזי המסתמן הוא בין מכבי רמת גן, שזכתה בדאבל לאחר כבר כמעט שלושה עשורים, לבין מכבי ראשון לציון שביצעה רכש מרשים מאוד בקיץ האחרון.


קבוצת הנשים של מכבי ראשון לציון (האתר הרשמי)

לעומת זאת הרצליה ששלטה בליגה בעשור הנוכחי, תנסה להיות חלק ממאבק הצמרת יחד עם הפועל ראשל"צ לאחר שהפסידה את התארים בעונה שעברה והפועל פתח תקווה.

מכבי רמת גן ביצעה שינויים בעיקר בעמדות הזרות: הצטרפו הסרבית מיה וולקוביץ' והמונטנגרית אסמה מוראטוביץ', והשוערת הבכירה דניאל בורונובסקי חזרה, ותיאבק מול כריסטינה פלוגינה המצטיינת מהעונה שעברה. הקבוצה שמודרכת על ידי ניב ויינטרוב צירפה בנוסף גם את עדי בן יעקב ושמרה על שחקניות המפתח שיר וקרט, שני לוינקינד ואושרי כהן.


קבוצת הנשים של מכבי רמת גן (האתר הרשמי)

מכבי ראשל"צ, שמודרכת על ידי גלעד מאור, צירפה את ניצן דואני ששיחקה בליגה הבכירה וזכתה באליפות ספרד, וחוזרת למועדון לאחר שש שנים. לקבוצה צורפו גם זרות חדשות – שתי מקשרות מנבחרת ברזיל – ז'קלין אנסטסיו וגבריאלה פסואה, והשוערת האוקראינית ויקטוריה פולישקובה. חיזוק בולט נוסף הוא לעמדת הפיבוט עם הגעתה של נלי אמינוב מחולון (יחד עם קים לוי), וחיזוק לקו האחורי עם צירופן של טלי בראל וג'ולי בנצ'ק.

מפגש ראשון בין מכבי ראשל"צ לארזים צפוי במחזור השישי. עוד במחזור הפתיחה  בחמישי: הפועל פ"ת – הפועל אשדוד, מכבי פ"ת – מכבי ר"ג. בשישי: מכבי ראשל"צ – מ.כ חולון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי