הגרלה קשה למכבי ראשל"צ: תפגוש את סנט רפאל

סטויקוביץ'
סטויקוביץ' | חן קלדרון, מכבי ראשל"צ

פיינליסטית ה-EHF CUP בעונה שעברה תגיע לישראל למשחק הראשון מבין שניים במסגרת המפעל, המאמן סער פרנקל: "לא ייחלנו לקבל את אחת הקבוצות החזקות". בקבוצה משחק ררש פורטננו, אקס הצהובים מעיר היין

(גודל טקסט)

הגרלת הסיבוב השלישי בגביע ה-EHF נערכה הבוקר (שלישי) ונקבע כי מכבי ראשון לציון תפגוש לצמד משחקים את סנט רפאל מצרפת. בשנה שעברה הצרפתים הגיעו לגמר מפעל ה- EHF Cup והפסידו לפוקסה ברלין. המשחק הראשון יתקיים בארץ.

המאמן סער פרנקל אמר לאחר מכן: "לא ייחלנו לקבל את אחת הקבוצות החזקות של המפעל. לא את הגרמניות ולא את סנט רפאל, שהגיעה בשנה שעברה לגמר ה-EHF. מצד שני, זו הזדמנות טובה לצבור ניסיון נוסף ברמות הגבוהות של אירופה. זו שנה שנייה ברציפות שקבוצה צרפתית ממועדון פאר מגיעה לפה, אבל אנחנו מספיק חזקים השנה ומספיק מאמינים בעצמנו שאנחנו מסוגלים לייצר משחקים טובים ותחרותיים ולצבור עוד ניסיון. ברור שהם הפיבוריטים, אבל אנחנו נתכונן הכי טוב שאפשר על מנת להוות יריב ראוי".

יו"ר המועדון, ראול סרוגו הוסף: "הגרלה קשה, סנט רפאל היא קבוצה חזקה שהגיעה לגמר בשנה שעברה, אבל גם אנחנו קבוצה טובה עם שחקנים בעלי ניסיון אירופי עשיר, הצוות המקצועי יכין היטב את השחקנים למשחק ואין לי ספק שהם יתנו פייט ראוי, זה ספורט והכל יכול להיות. זו תהיה חגיגה לכדוריד בראשון לציון ובית מכבי יהיה מלא עד אפס מקום".

פרט פיקנטי לקראת ההתמודדות: עוזר המאמן של סנט רפאל, שגם שיחק שם שנים רבות, הוא לא אחר מאשר מיודענו ררש פורטננו, ששיחק במכבי ראשון לציון ועזר לקבוצה לזכות בגביע הראשון בשנת 2003, זכייה שהולידה את רצף האליפויות והגביעים במילניום הנוכחי. ררש הוא ידיד המועדון עד היום שמבקר מידי פעם בישראל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי