נס ציונה ניצחה ברמת השרון, מכבי ראשל"צ שבה לפסגה

ולאדי קופמן
ולאדי קופמן | חן קלדרון, מכבי ראשל"צ

הכתומים ביצעו מהפך גדול בשרון אחרי פיגור גדול בהפסקה וניצחו 29:32. הצהובים מעיר היין נותרו היחידים בליגה בלי הפסד אחרי ניצחון החוץ 26:36. הפועל ראשל"צ ניצחה את קריית אונו 20:27.

(גודל טקסט)

המחזור החמישי בליגת העל בכדוריד הושלם היום (שישי). הדרמה הגדולה – ניצחון החוץ של א.כ נס ציונה ברמת השרון 29:32, אחרי מהפך גדול כשהקבוצה המארחת בעלת היומרות לזכייה בתארים, הוליכה בחמישה שערי יתרון בהפסקה. מכבי ראשל"צ שבה לפסגה, ונותרה הבלתי מנוצחת היחידה, אחרי שניצחה 26:36 בחוץ את מ.כ חולון. ראשל"צ תארח בשבת הבאה את הפינאליסטית של גביע האיגוד האירופי, סן רפאל מצרפת, בסיבוב השלישי והאחרון לפני שלב הבתים בגביע ה-EHF.


עוד לפני כן, ביום שני מכבי ראשל"צ תתארח ברחובות אצל עירוני המקומית במשחק השלמה מהמחזור השלישי, ואם היא תשמור על מאזנה המושלם, היא גם תגדיל את היתרון שלה לשתי נקודות על פני הדאבליסטית הפועל ראשל"צ שניצחה היום את הפועל קריית אונו 20:27, ועל פני הפועל אשדוד שניצחה אמש 21:32 את מ.כ באר שבע, סוגרת הטבלה והיחידה שעדיין לא צברה נקודה. בני הרצליה השיגה ניצחון בכורה, בעוד משחק רב שערים – 35:37 על הפועל ר"ג, וגם חלפה על פני ה'אורדונים' בחלק התחתון. עירוני רחובות השיגה ניצחון ליגה שלישי, בבית מול קריית מוצקין 29:32.


א.ס רמה"ש – א.כ נס ציונה 32:29
המפגש הראשון בין השתיים בגמר גביע ווינר-שופטים הסתיים בניצחון של רמה"ש 25:27, אבל היום, מהפך תרתי משמע. רמה"ש, בעלת היומרות להיאבק על התארים, רושמת כבר הפסד שני, לצד תיקו ושני ניצחונות בחמשת מחזורי הפתיחה המאכזבים מבחינתה. רמה"ש תקיים ביום שני משחק מול מ.כ באר שבע, שהוקדם מהמחזור השביעי בשל המפגשים שצפויים לה בגביע האתגר האירופי מול קבוצת זנטו זאפורוז'יה האוקראינית.


מ.כ חולון – מכבי ראשל"צ 36:26
מכבי ראשל"צ חולפת מעל משוכת חולון, בדרך לשבוע מאתגר שמצפה לה וכאמור בשיאו המפגש מול סן רפאל מצרפת בגביע אירופה, שייערך במסגרת הצגה כפולה עם קבוצת הנשים של המועדון שתפגוש את בלדיספור אנקרה הטורקית בגביע האתגר האירופי. ראשל"צ הפכה את המשחק היום לקל מבחינתה, הרבה בזכות יכולת טובה של השוערים דן טפר (במחצית הראשונה) ואלדר שיקלושי (בשנייה). עמית סטלמן היה המבקיע המוביל עם 9 שערים. עומר גרא הוסיף 6.



נדב ניזרי מהפועל ראשון לציון בהתקפה (גבי אלאלוף)


הפועל ראשל"צ – הפועל קריית אונו 20:27
המארחת השיגה את הניצחון הרביעי שלה מפתיחת הליגה, והיא מעלה את מאזנה לשמונה נקודות. קריית אונו עם הפסד שלישי העונה.


הפועל ר"ג – בני הרצליה 37:35
הרצליה השיגה רק היום את ניצחון הבכורה, אחרי שני הפסדים ושתי תוצאות תיקו.


עירוני רחובות – מכבי קריית מוצקין 29:32
רחובות השיגה ניצחון שלישי מפתיחת הליגה ומתמקמת בחלק העליון. לעומתה, מוצקין עם הפסד שלישי והיא נמצאת בחלק התחתון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי