הרצליה ניצחה את הפועל ראשל"צ, ניצחון היסטורי בליגה לב"ש

דניאל שקלים
דניאל שקלים | צילום: גבי אלאלוף, הפועל ראשון לציון

הדאבליסטית ספגה הפסד ליגה שני, 32:31, ניצחון שני לקבוצה מהשרון. מ.כ באר שבע, השיגה ניצחון היסטורי בליגת העל - 24:26 בבית על מ.כ. חולון, אשדוד ניצחה ברחובות 24:28

(גודל טקסט)
המחזור השישי בליגת העל בכדוריד נערך היום (שישי), והוא היה חגיגי במיוחד עבור מ.כ באר שבע, שהשיגה ניצחון היסטורי בליגת העל – 24:26 בבית על מ.כ. חולון, בסופו של שבוע לא קל שעברה הקבוצה (משחקה ביום שני ברמת השרון נדחה, עקב המצב הביטחוני בדרום וחוסר היכולת שלה לגייס שחקנים), ולאחר 5 הפסדים רצופים. הטריו הסרבי של הקבוצה – מילוש בואישיץ' 8 שערים, לוקה דאצ'ביץ' וסטפן צ'יריץ' 4 כ"א, ויכולת טובה של השוער גל הרשקוביץ, הובילו לניצחון. הדאבליסטית הפועל ראשל"צ ספגה הפסד שני בליגת ווינר, 32:31, בהרצליה, שהשיגה ניצחון שני.


המשחק בהרצליה עמד בציפיות המוקדמות כמרכזי במחזור. הרצליה הובילה 25:28, שבע דקות לסיום. שערים של יובל גררה, נובאק בוסקוביץ' וגיא כהן קבעו שוויון. מנגד, התעלות של צמד הזרים – ולדיצה סטויאנוביץ' (10 שערים במשחק) ו-ולדימיר דימטרייביץ' – שכבשו שניים כל אחד בדקות ההכרעה – הובילו את הרצליה לניצחון. ביניהם, שער של נובאק בוסקוביץ' (המבקיע המצטיין בהפועל עם 13 כיבושים) ושער בכורה ואחרון במשחק של עוז חממי – לא הצילו לאדומים אפילו נקודה. למרות התוצאה הגבוהה, בשתי הקבוצות הצטיינו השוערים – מושיקו אלימלך ומוטי אנגל.


א.כ נס ציונה התמקמה בצמרת כשהשיגה ניצחון רביעי מפתיחת העונה אחרי שגברה 25:31 על הפועל ר"ג. ניבו לוי ואליס ממיץ' הצטיינו בנס ציונה עם 8 שערים כ"א. שחר לוין הוסיף 6. הפועל אשדוד, השנייה בטבלה עם 10 נקודות כמו המוליכה מכבי ראשל"צ (משחק חסר), השיגה את הניצחון החמישי שלה העונה, כשגברה במשחק החוץ על עירוני רחובות 24:28 (גאבור לנגהאנס הגרמני כבש 7 שערים, עומרי קושמרו מסר 8 אסיסטים והוסיף שני שערים. שי הרשקוביץ, האח התאום של שוער באר שבע גל, כבש 6). הפועל קריית אונו הובילה 11:15 במחצית בקריית מוצקין, אבל הקבוצה המקומית ביצעה מהפך גדול במחצית השנייה וניצחה 29:32. המשחק בין מכבי ראשל"צ לא.ס רמת השרון יתקיים ב-10 בחודש הבא.



נובאק בוסקוביץ' מול הגנת הרצליה (גבי אלאלוף, הפועל ראשןן לציון)


המבט כבר מופנה למחר (שבת) ל'בית מכבי', למשחקים של קבוצות הנשים והגברים של מכבי ראשל"צ בגביעי אירופה. תחילה (15:00), קבוצת הנשים, בהדרכת גלעד מאור, זקוקה לניצחון ב-3 שערים הפרש כדי לחלוף על פני בלדיאספור אנקרה הטורקית ולהעפיל לשמינית גמר גביע האתגר. אצל הגברים, האתגר מורכב הרבה יותר, שכן מכבי ראשל"צ מארחת (17:30) במשחק הראשון את פינאליסטית גביע האיגוד האירופי, סן רפאל מצרפת, שהגיעה גם לפני שנתיים לפיינל-פור של המפעל השני בחשיבותו בכדוריד. המנצחת בצמד המשחקים תעפיל לשלב הבתים במפעל.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי