רמת השרון מתרחקת משמינית הגמר אחרי הפסד 32:27

חן פומרנץ
חן פומרנץ | איגוד הכדוריד

גביע האתגר האירופי: הקבוצה מהשרון נוצחה באולם אורנים על ידי זנטו-זאב זאפורוז'יה האוקראינית. הגומלין במוצאי שבת באותו אולם. גם מכבי ראשל"צ ומ.כ. חולון ישחקו בגביעי אירופה

(גודל טקסט)
א.ס רמת השרון מתרחקת מהעפלה לשמינית גמר גביע האתגר האירופי, לאחר שנוצחה היום 32:27 (15:12) מול זנטו-זאב זאפורוז'יה האוקראינית. משחק הגומלין ייערך מחר (מוצאי שבת, 19:00), שוב באולם 'אורנים' ברמת השרון.


רמת השרון, שנמצאת בפתיחת עונה לא פשוטה, קיוותה כי המשחק היום יוציא אותה לדרך חדשה, וכבר מחר היא תנסה להתעלות ולהשיג ניצחון בהפרש מיוחל מבחינתה של שישה שערים. גיל פומרנץ כבש 7 שערים, מילאן פאבלוביץ' 6, חן פומרנץ 5, ליובימיר יוסיץ 4, הדר מצליח ו-ורנר סטרידום 2 כ"א, אלכס סיצ'נקו 1.  


מכבי ראשל"צ תקיים בשבת את משחק הגומלין שלה בצרפת מול סן רפאל, פינאליסטית גביע האיגוד האירופי מהעונה שעברה. ראשל"צ נוצחה במשחק הראשון 36:29. מ.כ חולון, תתמודד בגביע האתגר האירופי מול ברחם, צמד המשחקים ישוחקו מחר (שבת) ובראשון בלוקסמבורג. הניגרים הוותיקים, פיליפ קאלו ופטריק אובינה, שקיבלו לבסוף אשרת כניסה מהשגרירות הבלגית, יוכלו לשחק. לעומתם, דניאל מוסינדי, ששבר את אפו, נשאר בארץ.



רמה"ש נגד האוקראינים. בגומלין הם יצטרכו להתעלות (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)


ובליגת העל במסגרת המחזור השביעי, השלישית הפועל ראשל"צ השיגה ניצחון מרשים – 27:39 על א.כ נס ציונה. דרבי האחים-מאמנים לבית מימון היה בשליטה מוחלטת של עידן על עומרי, והדאבליסטית העלתה את מאזנה ל-10 נקודות במקום השלישי. נס ציונה לעומתה עם שמונה נקודות, ומשחק מאכזב מאוד לאחר פתיחת עונה טובה.


הפועל אשדוד גברה על מכבי קריית מוצקין 21:29. האדומים מאשדוד ממשיכים את פתיחת העונה הנהדרת, ומשיגים את הניצחון ה-6 ב-7 משחקים. בכך, חניכיו של אולג בוטנקו נצמדים עם 12 נקודות למכבי ראשל"צ המוליכה. קרית מוצקין לעומתה מדורגת במקום השמיני עם חמש נקודות. הפועל קריית אונו ניצחה את בני הרצליה 31:34. הרצליה היא קבוצה די לא יציבה, ולכך התרגלנו. מפתיחה נהדרת שבה היא הוליכה 2:7, קיבלנו קאמבק נהדר של קריית אונו שהשיגה ניצחון שלישי העונה.



עוז חממי מהפועל ראשל"צ בהתקפה (גבי אלאלוף, הפועל ראשל"צ)


המחזור השביעי נפתח כזכור בניצחון המפתיע של מ.כ באר שבע ביום שני ברמת השרון – 24:25, ונמשך ביום שלישי כאשר מכבי ראשל"צ ועירוני רחובות ניצחו בחוץ את סוגרות הטבלה, הפועל ר"ג (22:30) ומ.כ חולון (25:26), בהתאמה.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי