באר שבע הייתה קרובה להפתעה, אבל הפועל ראשל"צ ניצחה

עוז חממי (הדר ואן קולא)
עוז חממי (הדר ואן קולא) | איגוד הכדוריד

ליגת ווינר מחזור תשיעי: הדאבליסטית התקשתה נגד הקבוצה הדרומית אך השיגה את הניצחון בדקות הסיום, המוליכה מכבי ראשל"צ גברה בחוץ על קריית אונו, מוצקין ניצחה את חולון האחרונה, והרצליה ניצחה את נס ציונה

(גודל טקסט)

המחזור התשיעי בליגת ווינר בכדוריד נערך הערב (שני) ויושלם מחר במפגש בין א.ס רמה"ש להפועל אשדוד ב'אורנים'. הדאבליסטית הפועל ראשון לציון ניצחה אבל התקשתה מול העולה החדשה, שהייתה קרובה להשיג שוויון בדקות הסיום. המוליכה, מכבי ראשון לציון, לא עוצרת, ומשיגה ניצחון שמיני, 30:41, בקרית אונו.

בחלק התחתון – מכבי קריית מוצקין השיגה ניצחון 32:34 בחולון. מוצקין שצברה שבע נקודות התקדמה אל המקום השמיני, בעוד חולון נותרת אחרונה לצד הפועל ר"ג שנוצחה בביתה 23:21 מול עירוני רחובות שמתבססת בחלק העליון עם 10 נק'. בני הרצליה גברה על נס ציונה 37:39, וכעת נוצר משולש של 3 קבוצות עם 10 נקודות במקומות הרביעי עד השישי יחד עם נס ציונה ורחובות.

הפועל ראשון לציון – מ.כ באר שבע 26:29 (10:16)
הדאבליסטית, על אף הרכב חס, התאוששה מההפסד בדרבי ועצרה את רצף שלושת הניצחונות של באר שבע. החניכים של עידן מימון פתחו באופן נחוש, ועצרו את באר שבע על ארבעה שערים ב-18 הדקות הראשונות. מנגד, הם כבשו בפרק זמן זה 11 שערים וביססו יתרון משמעותי עם הירידה להפסקת המחצית.

במחצית השנייה, צח מלול (11 שערים – שמונה פנדלים) וגל הרשקוביץ החזירו למשחק את באר שבע עד ל-21:20 בדקה ה-45. הפועל הגדילה את היתרון לשלושה שערים, אבל סטפן צ'יריץ' עם שבעה שערים קירב את באר שבע עד כדי שער, שתי דקות לסיום. הפינאלה היה שייך לחממי, דיאנוביץ' שעצר פנדל של מלול ולדניאל שקלים שקבעו את התוצאה הסופית. שון סלס המשיך לבלוט וכבש הערב שישה שערים.

הפועל ראשון לציון שנמצאת במקום השלישי צמצמה לפחות זמנית את הפיגור מאשדוד השנייה לשתי נקודות. באר שבע עם שש נק' כמו קרית אונו מצאת במקום במקומות התשיעי.


צח מלול (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)

מ.כ יובלים חולון – מכבי קרית מוצקין 34:32 (16:14)
מפגש התחתית היה צמוד לכל אורכו, וחולון כהרגלה העונה לא ידעה להוציא ממנו נקודות ונותרה אחרונה לצד הפועל ר"ג עם שלוש נקודות. קריית מוצקין עולה למקום ה-8 עם 7 נק'. סלבישה לקמנוביץ' וברק עמר הצטיינו בקרית מוצקין, לצד סרגיי נוסקוב שחתם את התוצאה הסופית. עדן ג'ינג'י בלט בחולון.

הפועל קרית אונו – מכבי ראשון לציון 41:30 (20:14)
המוליכה משיגה ניצחון שמיני בליגה, הרבה בזכות יכולת נהדרת של עומר גרא – שהיה בלתי ניתן לעצירה במחצית הראשונה (כבש בה את כל שמונת שעריו הערב). הקבוצה של סער פרנקל תמשיך בקצב המשחקים האינטנסיבי, כאשר ביום שני היא גם תקיים את משחק ההשלמה מול רמה"ש מהמחזור השישי. קרית אונו ספגה הפסד ביתי ראשון, אחרי שלושה ניצחונות, והיא נותרה עם שש נקודות בחלק התחתון.


מרקו אנטיץ (חן קלדרון, מכבי ראשון לציון)


עומר גרא (חן קלדרון, מכבי ראשון לציון)

הפועל ר"ג – עירוני רחובות 23:21 (11:9)
עירוני רחובות מתקשה במשחקי בית, אבל ממשחקי החוץ מסתבר שהיא יודעת לאסוף את הנקודות, והיא מנצחת הלילה ברמת גן ומעלה את מאזנה ל-10 נקודות בצמרת. השוער מילאן קוסנוביץ' הצטיין עם 16 עצירות. דיאן פראליצה היה המבקיע המוביל עם שמונה שערים בשורות רחובות. מנגד, המארחת ממשיכה להיות מסובכת במקום האחרון עם שלוש נקודות.
 

בני הרצליה – א.כ נס ציונה 37:39 (18:18)
הרצליה מעלה את מאזנה ל-10 נקודות, ומשווה את מספר נקודותיה לאלו של רחובות ושל נס ציונה, במקומות ארבע עד שש. הטייגרים מנס ציונה הוליכו כבר ביתרון שני שערים במחצית השנייה, אבל הרצליה ביצעה מהפך. המשחק עצמו התחמם במחצית השנייה וכלל מורחקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי