הפועל ראשל"צ ניצחה את דימונה מהלאומית בשמינית גמר הגביע

שון סלס (הדר ואן קולא)
שון סלס (הדר ואן קולא) | איגוד הכדוריד

מחזיקת הגביע ניצחה בחוץ נגד הקבוצה הדרומית והעפילה לשלב רבע הגמר, באר שבע עשתה היסטוריה עם שער ניצחון חמש שניות לסיום. חולון הדיחה את הרצליה, מוצקין עברה את רחובות‎. אצל הנשים: הפועל ראשל"צ בחצי הגמר

(גודל טקסט)

שבוע משחקי גביע המדינה יצא הערב (שני) לדרך, בשלב שמינית הגמר, והוא יימשך בימים חמישי ושישי עם שלב רבע הגמר אליו העפילו הלילה מחזיקת הגביע הפועל ראשל"צ, מוליכת ליגת ווינר מכבי ראשל"צ, הפועל אשדוד, א.כ נס ציונה, מ.כ באר שבע, מכבי קרית מוצקין, א.ס רמה"ש, מ.כ חולון.

מנגד, ארבע נציגות הליגה הלאומית – מכבי תל אביב, אס"א תל אביב, מכבי פתח תקווה ומכבי דימונה הודחו בשמינית, ויתמודדו בהמשך העונה בשלב חצי גמר גביע המדינה ע"ש ישראל ברנר לקבוצות ליגות המשנה. הגרלת המשחקים תיערך מחר.

המפגש המסקרן היה בדימונה, שם – מחזיקת גביע המדינה, הפועל ראשון לציון התארחה אצל מכבי המקומית מצמרת הליגה הלאומית. דימונה, שחסרה את צח מלול (כרטיס כפול, שיחק עם באר שבע) סיפקה פייט נאה במחצית הראשונה (17:12 להפועל ראשון לציון), אבל האדומים הבטיחו את הניצחון במחצית השנייה – 21:34. שון סלס ועוז חממי בלטו בהפועל. לוקה דרגוביץ' והשוער ויקטור זלנצוב בדימונה. חוץ מזה, בהפועל ראשון לציון ציינו את קבלת הפנים החמה של דימונה.


לירן יצהר (הדר ואן קולא)

מ.כ באר שבע – הפועל קריית אונו 32:33
כמו במשחק הליגה בין הקבוצות שנערך בבירת הנגב, האורחת הוליכה במחצית (17:18), אבל המארחת ניצחה והיא עשתה זאת בזכות שער ניצחון של גידי שירי חמש שניות לסיום. מילוש בואישיץ כבש 14 שערים לזכות באר שבע. צח מלול הוסיף חמישה.

מכבי קריית מוצקין – עירוני רחובות 19:27
מוצקין המשיכה במומנטום של סיום הסיבוב הראשון בליגת ווינר, והניצחונות על חולון ורמת השרון, והעפילה ובצדק לרבע הגמר אחרי פתיחת משחק נהדרת שבה הוליכה 7:13 במחצית. השוער עומר סימון היה המצטיין, ועצר שלושה פנדלים במחצית הראשונה.

מ.כ יובלים חולון – בני הרצליה 33:37
אחרי סיבוב ראשון לא פשוט בליגה במקום הלפני האחרון, חולון המשיכה את המומנטום של הניצחון ביום שישי על הפועל ר"ג והדיחה את בני הרצליה. הרצליה עוד הוליכה במחצית הראשונה. בשנייה, מאמן חולון, ניסים פלח, הורחק, ובדקות האחרונות הדריך את הקבוצה טוביה יוגב, היו"ר שמחזיק בתעודת מאמן. בחולון ציינו כמצטיינים את אור כנעני השוער, ואת חן ליבגוט, יובל כץ, דניאל מוסינדי ועדן ג'ינג'י.

מכבי תל אביב – א.ס רמת השרון 34:23
החיסרון של השוער יהב שמיר (כרטיס כפול, שיחק במדי הפועל ר"ג) היה משמעותי עבור מוליכת הליגה הלאומית. רמה"ש הוליכה במחצית 9:16, והשלימה את העבודה. שני האקסים של מכבי ת"א, האחים חן וגיל פומרנץ, כבשו שבעה שערים כ"א לזכות רמה"ש.

אס"א תל אביב – א.כ נס ציונה 39:19
אס"א קיימה טקס מכובד לשחקנה לשעבר, ניבו לוי. במשחק עצמו, ה"טייגרים" מנס ציונה היו גדולים על צעירי אס"א, בכל שלבי המשחק. בנס ציונה הצטיינו שחר לוין עם שמונה שערים, ניצן סגל שבעה, עומרי גדות, שלומי צייטלר ואופק גבע הבקיעו ארבעה שערים כ"א.


אס"א תל אביב, נס ציונה (אלון נגל, אס"א תל אביב)

הפועל ר"ג – מכבי ראשון לציון 37:29
מוליכת ליגת ווינר התארחה אצל סוגרת הטבלה, שסיפקה מאבק נהדר (פיגרה 16:15 בדקה ה-35), אבל יכולת נהדרת של דן טפר בשער, עמית סטלמן עם 8 שערים וירמי סידי 4 שערים ו-5 אסיסטים עשתה לבסוף את ההבדל. בשורות ר"ג בלט אריאל רוזנטל עם 7 שערים.

מכבי פתח תקווה – הפועל אשדוד 33:27
המארחת מהלאומית ניסתה לתת פייט, אבל הפועל אשדוד רושמת העפלה – בהמשך לעונה הנהדרת שלה עד עכשיו בליגת ווינר (מקום שני). הצטיין – שוער אשדוד, טומיסלב סטויקוביץ'.

נשים: הפועל ראשל"צ העפילה לחצי גמר הגביע
ברבע גמר גביע המדינה לנשים – במשחק הראשון שנערך הערב, הפועל ראשל"צ ניצחה את מ.כ חולון 18:36 והעפילה לחצי הגמר. ביום חמישי ייערכו שלושת המשחקים הנוספים ברבע הגמר: בנות הרצליה סגנית האלופה תארח את האלופה מכבי ארזים רמת גן, לשחזור הגמר ביניהן בשנתיים האחרונות. הפועל אשדוד תארח את הפועל פ"ת, ומכבי ראשל"צ את מכבי פ"ת.


הפועל ראשון לציון עלתה לחצי הגמר (גבי אלאלוף, איגוד הכדוריד)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי