חולון, נס ציונה ומכבי ראשל"צ עלו לחצי גמר גביע המדינה

סטויקוןביץ' ממכבי ראשל"צ
סטויקוןביץ' ממכבי ראשל"צ | חן קלדרון, מכבי ראשל"צ

אשדוד עלתה לשלב זה אחרי ניצחון על מחזיקת הגביע הפועל ראשל"צ 34:35 לאחר שתי הארכות. חולון ניצחה את רמה"ש 27:29, נס ציונה גברה על באר שבע 25:28, ומכבי ראשל"צ הדיחה את קריית מוצקין עם 21:39

(גודל טקסט)

אחרי הדרמה הענקית אמש (חמישי), והניצחון של הפועל אשדוד על מחזיקת גביע המדינה הפועל ראשל"צ 34:35 לאחר שתי הארכות, הושלמה היום (ששי) תמונת חצי גמר גביע המדינה: לצידה של אשדוד יופיעו ב-4 בפברואר בהיכל קבוצת שלמה בת"א, מ.כ חולון, א.כ נס ציונה ומכבי ראשל"צ. הגרלת משחקי חצי הגמר תיערך עוד החודש, כאשר ליגת ווינר יוצאת מעתה לפגרה עד ל-18 בינואר, מועד פתיחת הסיבוב השני, ובמהלך תקופה זו תתקיים פעילות של נבחרת ישראל, שתפגוש למשחקי אימון את נבחרת ארה"ב.

הסיפור היום הוא הניצחון של מ.כ חולון על א.ס רמה"ש 27:29 (13:14) חולון הדיחה תוך חמישה ימים את שתי הנציגות מהשרון, בני הרצליה ורמת השרון, זו ששמה לעצמה למטרה לזכות בגביע המדינה. חולון נחלצה מפיגור בדקות הסיום, וביצעה מהפך. נס ציונה הייתה העולה השנייה מוקדם יותר היום, לאחר שגברה על מ.כ באר שבע 25:28 (15:15). נס ציונה חוזרת למעמד חצי הגמר, בו שיחקה ב-2016.

היום, באר שבע סיפקה לה פייט נהדר, למרות שחסרה את כוכבה סטפן ציריץ' הפצוע. שעת המשחק הוקדמה כדי לאפשר לגידי שירי, מקשרה החרדי של באר שבע, ומי שהעלה אותה מהשלב הקודם עם שער ניצחון בשניות הסיום מול קריית אונו, לשחק ולשוב לדרום לפני כניסת השבת. מאוחר יותר, מכבי ראשל"צ מוליכת ליגת ווינר, הדיחה את מכבי קריית מוצקין עם ניצחון 21:39. מוצקין, מהקבוצות המפתיעות של הסיבוב הראשון בליגת ווינר, התקשתה ב'בית מכבי' מול יום נהדר של דן טפר בשער.


שחקני חולון חוגגים את ניצחונם (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)

נשים: נקבעו חצאי גמר גביע המדינה

האלופה ומחזיקת גביע המדינה מכבי ארזים ר"ג העפילה לשלב חצי גמר גביע המדינה, והיא תפגוש את הפועל ראשל"צ. ארזים הדיחה את בנות הרצליה (27:34), סגנית האלופה, שלראשונה מזה 13 שנים לא תגיע למעמד הגמר. הפועל ראשל"צ גברה ברבע הגמר על מ.כ חולון 18:36. בחצי הגמר השני ייפגשו המוליכה מכבי ראשל"צ והפועל פ"ת. ראשל"צ ניצחה את מכבי פ"ת 14:36, והפועל פ"ת גברה 31:43 על הפועל אשדוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי