מכבי ראשל"צ נותרה מושלמת אחרי 20:31 בבאר שבע

מכבי ראשל"צ בבאר שבע
מכבי ראשל"צ בבאר שבע | חן קלדרון, מכבי ראשל"צ

המוליכה שבה מהדרום עם ניצחון מרשים, השנייה בטבלה, הפועל אשדוד, לא התקשתה מול הרצליה וניצחה 20:34. רמה"ש הנחילה להפועל ראשל"צ הפסד חמישי העונה - 21:28. נס ציונה - רחובות 23:26.

(גודל טקסט)

המחזור ה-13 בליגת העל בכדוריד נערך היום (שישי).  המוליכה מכבי ראשל"צ נותרה מושלמת, לאחר שחזרה מבירת הנגב עם ניצחון 20:31 מול מ.כ באר שבע. השנייה בטבלה, הפועל אשדוד, לא התקשתה מול בני הרצליה עם ניצחון 20:34. א.ס רמה"ש הנחילה להפועל ראשל"צ הפסד חמישי העונה – 21:28. במפגש הצמרת, א.כ נס ציונה גברה על עירוני רחובות 23:26.


בחלק התחתון, מכבי קריית מוצקין יכולה לנשום לרווחה אחרי שהשיגה ניצחון בר"ג 23:25, ועלתה אל המקום השמיני (חלפה על פני באר שבע שירדה למקום התשיעי). ר"ג נותרת אחרונה עם 3 נקודות. מוצקין עם תקוות להגיע לפליאוף העליון.


מ.כ חולון המשיכה במומנטום שלה, וגברה על הפועל קריית אונו 25:33. חולון מדורגת עשירית, אבל מצמקת את הפיגור מהמקום התשיעי לשתי נקודות בלבד. קריית אונו יורדת אל המקום הלפני האחרון עם 6 נקודות. בחולון כיבדו את טולי ליבגוט הוותיק, שהגן כעשור על שער המועדון, בטקס מרגש לפני פתיחת המשחק.



חן פומרנץ בהתקפה של רמה"ש (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)


לפני תחילת המשחק המרכזי ברמה"ש, איגוד הכדוריד והקבוצות ציינו את הגברת המודעות ליום הזיכרון הבינלאומי לשואה שיחול ביום ראשון, בקמפיין משותף עם הקונגרס הציוני העולמי, We Remember.


ביום שני יתקיים המחזור ה-14: מכבי קריית מוצקין – מ.כ באר שבע, מכבי ראשל"צ – עירוני רחובות, א.כ נס ציונה – הפועל אשדוד, בני הרצליה – מ.כ חולון, הפועל קריית אונו – א.ס רמה"ש, הפועל ראשל"צ – הפועל ר"ג 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי