הפועל ראשל"צ נפרדה מבוסקוביץ' בניצחון מרשים על בני הרצליה 29:37

יוגל גררה, הפועל ראשל"צ
יוגל גררה, הפועל ראשל"צ | גבי אלאלוף, איגוד הכדוריד

המחזור ה-17 בליגת העל נמשך עם ארבעה משחקים. האלופה ערכה טקס מרגש לזכרו של שחקנה הסרבי ששם קץ לחייו. אשדוד, גברה על רחובות 29:31, וצימקה את הפיגור ממכבי ראשל"צ המוליכה לשתי נקודות

(גודל טקסט)
המחזור ה-17 בליגת העל בכדוריד נמשך היום עם ארבעה משחקים. האלופה הפועל ראשל"צ נפרדה בטקס מרגש משחקנה נובאק בוסקוביץ' ששם קץ לחייו, והשיגה ניצחון מרשים על בני הרצליה 29:37, זאת אחרי שחזרה מפיגור של חמישה שערים ושיחקה לאורך רוב המחצית השנייה עם הרכב כחול-לבן, שכלל את הצעירים המוכשרים שלה. במחצית זו הפועל כבשה 12 שערים יותר מאשר הרצליה, שנעצרה על תשעה בלבד, לעומת 20 שהבקיעה במחצית הראשונה.


השנייה בטבלה, הפועל אשדוד, גברה על עירוני רחובות 29:31, והיא מצמקת לפחות זמנית את הפיגור ממכבי ראשל"צ המוליכה לשתי נקודות. רחובות רשמה הפסד שישי ברציפות וירדה אל המקום התשיעי.


בתחתית, הפועל ר"ג גברה על א.כ נס ציונה 23:30, ולרגע עלתה מהמקום האחרון אל הלפני האחרון, אבל ניצחונה של הפועל קריית אונו על מכבי קריית מוצקין 27:32, ואשר קטע רצף של תשעה הפסדים, הותיר את הסטטוס קוו ביניהן. המשחק שהוציא אמש (חמישי) את המחזור לדרך, סיפק דרמה נהדרת שבסיומה – בשניית הסיום – יובל שמש כבש והעניק לבאר שבע ניצחון בחולון – 28:29. באר שבע התקדמה לעבר המקום השמיני. חולון שבמקום ה-10 מביטה כעת לעבר הפועל ר"ג וקריית אונו שנושפות בעורפה.



הטקס המרגש לזכר נובאק בוסקוביץ' (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)


המפגש המסקרן בין א.ס רמה"ש למוליכה מכבי ראשל"צ יתקיים ב-5 במרץ, מאחר שרמה"ש תקיים בשבת ביוון את מפגש הגומלין מול א.א.ק אתונה, במסגרת שמינית גמר גביע האתגר האירופי.


במחזור ה-18, ביום שישי הבא, שיקדם לגמר גביע המדינה: מכבי קריית מוצקין – הפועל אשדוד, עירוני רחובות – מ.כ חולון, מ.כ באר שבע – א.ס רמה"ש, מכבי ראשל"צ – הפועל ר"ג, א.כ נס ציונה – הפועל ראשל"צ, בני הרצליה – הפועל קריית אונו.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי