מוכנות לגמר הגביע: ניצחונות למכבי ראשון לציון ולמ.כ. חולון

יואב נאמן
יואב נאמן | חן קלדרון, מכבי ראשל"צ

לקראת המשחק על התואר ביום שני, השיגה המוליכה ניצחון מרשים על נועלת הטבלה הפועל ר"ג - 29:45. היריבה בגמר זכתה בניצחון חוץ חשוב ברחובות - 30:32. ניצחון דרמטי לאלופה הפועל ראשל"צ בנס ציונה

(גודל טקסט)
רגע לפני שהפוקוס עובר אל משחקי גמר גביע המדינה לגברים (מכבי ראשל"צ – מ.כ חולון) ולנשים (מכבי ארזים ר"ג – מכבי ראשל"צ), שייערכו ביום שני בהיכל קבוצת שלמה, המחזור ה-18 בליגת ווינר נחתם היום (שישי) והוא היה מהמשובחים והדרמטיים עד כה העונה.


מכבי ראשל"צ מוכנה לגמר והביסה במפגש קצוות את הפועל ר"ג סוגרת הטבלה 29:45. מ.כ חולון השיגה ניצחון חשוב מבחינתה בחוץ על עירוני רחובות 30:32, והצטרפה למאבק על מקום בפליאוף. הדרמות חגגו במספר מוקדים: האלופה הפועל ראשל"צ, שהייתה בפיגור של שלושה שערים בנס ציונה, תשע דקות לסיום, הצליחה לבצע מהפך משער ניצחון של עידו פלח בשניית הסיום – 25:26. אחרי החטאת פנדל של שלומי צייטלר 16 שניות לפני כן.


מכבי קריית מוצקין ניצחה 30:31 את הפועל אשדוד משער ניצחון של קסם עמיאל, ובזכות יכולת ענקית של ברק עמר שכבש 12 שערים (מ-14 זריקות) ואלון כהן שנכנס בדקות הסיום וסיפק שתי עצירות קריטיות.



עידו פלח. שער ניצחון דרמטי לאלופה (גבי אלאלוף, איגוד הכדוריד)


בני הרצליה הובילה בארבעה שערי יתרון במחצית, ומצאה את עצמה בעמדה לא נוחה בדקות הסיום כאשר קריית אונו השוותה. בסיום, 30:31 לחניכיו של שלמה הופמן שמתקרבים להבטחת המקום בפליאוף העליון. א.ס רמה"ש רשמה ניצחון ליגה שישי ברציפות, 28:35 בבאר שבע.

 

המחזור הבא, ה-19, יפתח כבר ביום חמישי במפגש בין הפועל ר"ג למ.כ באר שבע. בשישי, במשחק המרכזי – הדרבי של ראשל"צ  כאשר הפועל תארח את מכבי. בני הרצליה – מכבי קריית מוצקין. הפועל קריית אונו – א.כ נס ציונה. א.ס רמה"ש – עירוני רחובות. מ.כ חולון – הפועל אשדוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי