מכבי ראשל"צ, אשדוד, רמה"ש והפועל ראשל"צ בחצי גמר הפלייאוף

קריית מוצקין נגד אשדוד
קריית מוצקין נגד אשדוד | חן קלדרון, מכבי ראשל"צ

ארבעת הקבוצות שניצחו במפגש הראשון השלימו את המשימה עם ניצחון כפול ועלו לשלב הבא. עירוני רחובות גברה על חולון ושרדה בליגת העל. הפועל רמת גן נשרה לליגה הלאומית אחרי שהפסידה לקריית אונו

(גודל טקסט)

שלב רבע גמר הפלייאוף בליגת ווינר בכדוריד הסתיים אחרי שארבעת הקבוצות שניצחו במשחק הראשון השלימו את המשימה גם במפגש השני. העולות לשלב חצי גמר הפלייאוף הן מכבי ראשל"צ (גברה על באר שבע), שתפגוש את א.ס רמה"ש (ניצחה את נס ציונה). הפועל ראשל"צ (גברה על הרצליה) תפגוש את הפועל אשדוד (ניצחה את קרית מוצקין). שלב חצי הגמר יחל ב-22 באפריל, בתום פגרת משחקי נבחרת ישראל מול קוסובו במוקדמות אליפות אירופה, ויתנהלו לראשונה בפורמט של הטוב מ-5 משחקים.

מכבי ראשל"צ כאמור ניצחה הערב (שני) בבאר שבע 30:36. רמה"ש עשתה זאת בנס ציונה עם 25:33, וזו תהיה עונה שלישית ברציפות שמחזיקת גביע המדינה מכבי ראשל"צ תפגוש בפלייאוף את מחזיקת גביע ווינר א.ס רמה"ש, כשיתרון הביתיות הוא של הצהובים.

המפגש בין הפועל ראשל"צ שניצחה 25:30 בהרצליה, להפועל אשדוד שגברה 28:32 על קריית מוצקין מסקרן לא פחות, גם בשל העובדה שאשדוד הדיחה העונה את מחזיקת גביע המדינה בשלב רבע הגמר לאחר שתי הארכות. יתרון הביתיות הוא של האלופה מול אשדוד, כשהאחרונה העפילה לראשונה בתולדותיה לחצי גמר הפלייאוף.

בבית התחתון, הפועל רמת גן נפרדה הערב מליגת העל, לאחר שנוצחה בקרית אונו. עירוני רחובות הבטיחה את מקומה בליגה הבכירה, לאחר שגברה על מ.כ חולון שתתמודד במשחקי המבחן.


מכבי קריית מוצקין נגד הפועל אשדוד (אלי בן גוזי)

מ.כ באר שבע – מכבי ראשל"צ 36:30
במשחק הראשון: 24:26 למכבי ראשל"צ. אלופת הליגה הסדירה ומחזיקת גביע המדינה, חותמת את סדרת רבע הגמר עם ניצחון כפול על ב"ש, מי שרשמה עונה מרגשת ועשתה היסטוריה כקבוצה שהעפילה לפלייאוף העליון בעונתה הראשונה אי פעם בליגה הבכירה. הערב, מכבי ראשל"צ פתחה מצוין. השוער רז זכריה שמושאל לבאר שבע מהצהובים, החזיר את המקומיים לתמונה, אבל החניכים של סער פרנקל ידעו להשיג את הניצחון על אלו של אבנר דרורי.

בני הרצליה – הפועל ראשל"צ 30:25
במשחק הראשון: 26:34 להפועל ראשל"צ. האדומים הרשימו בסדרת רבע הגמר מול הרצליה, שמסיימת עונה מאכזבת מבחינתה. מי שעשה את ההבדל היה סאבו מסטר, שהבקיע 10 שערים מול הרצליה. לאלופה מצפים מפגשים מאתגרים מול הפועל אשדוד, זו שהדיחה אותה ברבע גמר גביע המדינה במשחק בלתי נשכח שהוכרע בתום שתי ההארכות.


מכבי קרית מוצקין – הפועל אשדוד 32:28

במשחק הראשון: 26:32 לאשדוד. הקבוצה מעיר הנמל העפילה לראשונה בתולדותיה לחצי גמר הפלייאוף, והיא הצליחה להתעלות בסדרה למרות שאת הליגה הסדירה חתמה עם 5 הפסדים רצופים. מוצקין, שסימנה לעצמה מטרת הישרדות בליגת העל בקיץ, ראויה להערכה רבה על ההגעה אל המקום ה-6 והחזרה אל משחקי הפלייאוף העליון אחרי 4 שנות מאבקי תחתית.

א.כ נס ציונה – א.ס רמה"ש 33:25
במשחק הראשון: 27:28 לרמה"ש. האורחים מרמה"ש דהרו אל חצי הגמר, בהמשך לסיבוב השני המצוין שחוותה הקבוצה עם 10 ניצחונות. נס ציונה חתמה עונה טובה מבחינתה, שבה היא חזרה אחרי הפסקה של שנתיים לפלייאוף העליון והגיעה לחצי גמר גביע המדינה.


סאבו מסטר (הדר ואן קולא)

בבית ההישרדות – הפועל קרית אונו ניצחה את הפועל רמת גן 21:25 במפגש שהיה גורלי עבור שתי הקבוצות. אונו מותירה לעצמה תקווה לשרוד באמצעות משחקי המבחן. טולי ליבגוט, שוערה הוותיק, הצטיין ועשה הלילה את ההבדל. הפועל רמת גן נפרדה מליגת העל ונשרה לליגה הלאומית.

עירוני רחובות – מ.כ חולון 27:32
רחובות נשארה בליגה וחולון תתמודד במשחקי המבחן. רחובות לא נלחצה מפיגור של שער במחצית ועלתה ליתרון 18:23, בזכות יכולת נהדרת של מילאן קוסאנוביץ' בשער ואמיר שניידר בהתקפה. לפני כן, במחצית הראשונה, עדן ג'ינג'י מחולון הורחק.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי