מכבי דימונה הודיעה כי תשחק בליגת העל בכדוריד

מכבי דימונה
מכבי דימונה | הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

אחרי שכבר שקלה לסגור את המועדון בשל תמיכה מועטה מהעירייה, נמצא פתרון בזכות סיוע ממכבי ישראל וגיוס תרומות, מה שיאפשר את הופעתה ההיסטורית של הקבוצה בליגת הבכירה

(גודל טקסט)

אחרי ההודעה והפרסומים של מכבי דימונה בכדוריד שהיא שוקלת לסגור את המועדון בעקבות התמיכה המועטה מצד העירייה המקומית, נמצא פתרון בתמיכת מכבי ישראל והירתמות של המנכ"ל נאור גלילי, שיאפשר את הופעתה ההיסטורית של הקבוצה בליגת העל.

מכבי דימונה התקשתה בגיוס תקציב ודרשה את הגדלת התמיכה העירונית, וכעת היא פרסמה הודעה רשמית שבה נכתב: "קבוצת הבוגרים תשחק בליגת העל בעונה 2019-20. אנו מודים למנכ"ל מכבי ישראל נאור גלילי, על הסיוע והליווי שלו ביחד עם הנהלת מכבי ישראל למען הצלחת הקבוצה. כידוע, העלויות לתפעול קבוצת בוגרים הינן גבוהות מאוד, לאור זאת החלטנו לפעול לגיוס חסויות מספונסרים וחברות, לגייס תקציב דרך פרויקט גיוס המונים, לחלק בבתי עסק בדימונה קופות התרמה לגיוס תרומות. אנו רואים חשיבות רבה בייצוג העיר דימונה וענף הכדוריד בליגת העל, זוהי זכות גדולה להיות חלק ממועדון 12 הקבוצות הבכירות במדינה. תודה לכל האנשים שמאמינים ותמכים בקבוצה ובמועדון מכבי דימונה בכדוריד".

בדימונה ציינו השבוע את הזכייה של קבוצת הנערים של המועדון באליפות המדינה, ורואים בשחקנים הצעירים והמוכשרים הללו כבסיס שיוביל בשנים הבאות את קבוצת הבוגרים.

נבחרת הנשים נוצחה
נבחרת הנשים של ישראל פתחה אמש עם הפסד לנבחרת יוון 28:21 את משחקי מוקדמות אליפות אירופה שלב 1 (שיר וקרט עם 6 שערים, עמית איזק 5, אושרי כהן 4 ונלי אמינוב 3 היו המבקיעות המצטיינות). הנבחרת חייבת הערב (שבת) ניצחון על לוקסמבורג כדי לשמור על סיכויי להגיע למקום הראשון, אבל הדברים תלויים כעת בעיקר ביוון – מארחת הטורניר. הנבחרת שתסיים ראשונה, תפגוש בשלב הבא את ספרד, הולנד ואוסטריה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי