חוזר הביתה: ג'ו מתתיה מונה למאמן מכבי ראשון לציון

ג'ו מתתיה
ג'ו מתתיה | מכבי ראשון לציון

רוחות חדשות נושבות אצל סגנית האלופה לאחר הסיום המאכזב לעונה. המאמן מחדש-ישן חוזר לקווים אחרי שקודמו, סער פרנקל, לקח אחריות ופינה את מקומו. יושב ראש הקבוצה חשף כי שינויים נוספים יתבצעו בקרוב

(גודל טקסט)

ג'ו מתתיה התמנה היום (שני) למאמן מכבי ראשון לציון לשתי העונות הקרובות. אחרי שנתיים רצופות שהסתיימו בטעם חמוץ, הקבוצה מצאה מאמן חדש בדמותו של מתתיה. שחקן העבר חוזר לקדנציה שנייה כמאמן המועדון אותו עזב לפני 5 שנים לאחר עונה אחת בלבד, אז לא הצליח לנצח את היריבה העירונית, הפועל ראשון לציון בגמר הגביע ובגמר פלייאוף הליגה. מתתיה מחליף את סער פרנקל, המאמן בבית מכבי בשלוש השנים האחרונות. יו"ר ראש מכבי ראשון לציון, ראול סרוגו חשף כי בעתיד יתבצע שינוי גם בהנהלת המועדון.

סרוגו לאחר המינוי: "מינויו של ג'ו הוא תחילתו של עידן חדש במועדון. תם עידן סער פרנקל וראול סרוגו בו חוו השחקנים וכל הסגל סביבם מקצוענות מלאה שלא הייתה מעולם וספק אם תהיה בכדוריד הישראלי. החל העידן של ג'ו וההנהלה החדשה במועדון (שעל זהותה נפרסם בקרוב). עידן של ריבוי שחקני בית, עידן של מחויבות למועדון, עידן של הקרבה ולחימה, עידן של אתגרים מקצועיים וכלכליים והסבת קורת רוח רבה לקהל האוהדים הנפלא של המועדון".

מתתיה לאחר המינוי: "שמח מאוד על החזרה שלי לבית מכבי, מקום שגדלתי והתחנכתי עליו. רוצה להודות לראול על האמון וגם לעירוני רחובות על השנים הטובות שהיו לי שם. סער פרנקל השאיר לי קבוצה חזקה ומאומנת. נבנה קבוצה איכותית ומחויבת אבל יותר מכל נצטרך להחזיר את הקהל הצהוב שייתן לנו דחיפה וגב כי בלעדיו יהיה לנו מאוד קשה להצליח".


"נבנה קבוצה איכותית ומחויבת". ג'ו מתתיה (מכבי ראשון לציון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי