ניב פישלוביץ' ותומר בודינהיימר הצטרפו למכבי ראשון לציון

ניב פישלוביץ'
ניב פישלוביץ' | עוז מועלם

חיזוק משמעותי למחזיקת הגביע: השוער חתם לעונה יחליף את דן טפר שעבר לצרפת, פיבוט נבחרת ישראל יגיע לארבע עונות. סרוגו: "פיש הוא שוער מנוסה שזכה בתארים, תומר מביא יכולות מוכחות בהגנה ובהתקפה"

(גודל טקסט)

מכבי ראשון לציון מתכוננת לעונה הבאה בליגת העל בכדוריד, אותה תפתח בסוף ספטמבר נגד מכבי קריית מוצקין, והבוקר (שני) רשמה רכש מעניין כשהודיעה על החתמתם של השוער ניב פישלוביץ' ושחקן הקו תומר בודינהיימר.

פישלוביץ, חתם בקבוצה לעונה אחת ויחליף את השוער דן טפר שאמור היה להמשיך לעונה נוספת ושוחרר על ידי המועדון לחוזה מקצועני בצרפת. "אני שמח ומתרגש להצטרף למכבי ראשון", אמר פישלוביץ' לאחר החתימה, "התרחשו תהליכים ושינויים בקבוצה ובחיים האישיים שלי שאיפשרו למהלך הזה להבשיל ולקרות. נבנית כאן קבוצה ישראלית, צעירה, מוכשרת ורעבה שתעבוד קשה ותכוון גבוה לעבר מטרותיה. אני כבר מתרגש להתחיל".

בודנהיימר, פיבוט נבחרת ישראל, חתם לארבע עונות במועדון וסיפר: "אני שמח ומתרגש להגיע למועדון מפואר עם קהל גדול וחם כמו מכבי ראשון לציון. אני מחכה להתחיל את העונה במכבי ראשון ומקווה לתרום לקבוצה ולעזור לה להגיע להישגים!"

תומר בודינהיימר.
תומר בודינהיימר. "מתרגש להגיע למועדון מפועל כמו מכבי ראשל"צ" (Slavko Kolar)

יו"ר המועדון ראול סרוגו בירך: "הצטרפותם של פיש ותומר מחזקת את הקבוצה, במיוחד לאור עזיבתם של דן טפר ועומר גרא. פיש הוא שוער מנוסה שזכה בתארים ויחד עם יוליאן סטראט הם יהוו צמד שקשה יהיה להכניעם. תומר בודנהיימר, שחקן נבחרת ישראל והקפטן לשעבר של נבחרת העתודה, גדל בהפועל רמת גן ומביא איתו יכולת מוכחת בהגנה ובהתקפה ואין ספק שיתפוס את מקומו ברוטציה של המאמן ג'ו מתתיה יחד עם שניר נציה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי