הפועל אשדוד תפגוש את המנצחת בין פלזן להאוקאר

הפועל אשדוד בכדוריד
הפועל אשדוד בכדוריד | הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

כדוריד: הגרלת גביע אירופה וגביע האתגר לגברים ולנשים נערכה היום. האלופה תשחק בסיבוב המוקדמות השני. מכבי ראשל"צ, מחזיקת הגביע, תתמודד נגד קלייפדה מליטא. אלופת המדינה לנשים, מכבי ארזים, קיבלה הגרלה קשה

(גודל טקסט)
הגרלת גביע אירופה בכדוריד (גביע האיגוד האירופי לגברים ונשים וכן גביע האתגר לגברים ולנשים) נערכה היום (שלישי). בהגרלה נקבע כי אלופת המדינה, הפועל אשדוד, תפגוש בסיבוב השני בגביע האיגוד האירופי את המנצחת בין האוקאר מאיסלנד לבין פלזן מצ'כיה. מדובר בהופעה ראשונה והיסטורית של אשדוד בטורניר (השתתפה בעבר בגביע האתגר), והיא צפויה לארח בארץ את משחק הבית בחודש אוקטובר.


מחזיקת גביע המדינה, מכבי ראשל"צ, תפגוש בסיבוב הראשון בגביע האיגוד האירופי את דראגונאס קלייפדה הליטאית והיא נחשבת כפייבוריטית. המשחק הראשון ייערך בסוף חודש אוגוסט. אם תעפיל לסיבוב השני, ראשל"צ תפגוש את גורניק זאברזה הפולנית.  בשנה שעברה הגיעה הקבוצה לסיבוב השלישי המוקדם של שלב הבתים לאחר שעברה בדרך את סטיוואה בוקרשט הרומנית, אלא שסנט רפאל מצרפת הייתה משוכה גבוהה עבורה, וראשל"צ הודחה לפי הפרש שערים (הפסד 36:29 בארץ לעומת ניצחון חוץ בצרפת 27:30)


אלופת המדינה לנשים, מכבי ארזים ר"ג, קיבלה הגרלה קשה מאוד כאשר תפגוש בסיבוב הראשון בגביע ה-EHF את קבוצת אסטראחנוצ'קה הרוסית, שהתחרתה בעונת 2016/17 בשלב הבתים בליגת האלופות ולפני שש עונות הגיעה לחצי גמר גביע האיגוד האירופי. המנצחת בסיבוב הזה תפגוש את קבוצת בוקסטהודר מגרמניה.


בגביע האתגר מצפה למ.כ חולון אתגר קשה במיוחד בסיבוב השני, מול קראבינה הצ'כית, מועדון בעל מסורת ארוכת שנים, כולל השתתפות בעשור האחרון של המילניום הנוכחי בשלב הבתים של ליגת האלופות. בעונה שעברה הגיעה הקבצה עד לסיבוב השלישי בגביע האיגוד האירופי. חולון, מנגד, עברה בעונה שעברה את השלב השני בגביע האתגר האירופי, כשגברה על צלטנייקאס ריגה הלטבית אך הודחה מול ברחם מלוקסמבורג. א.ס רמה"ש תתחרה בסיבוב השלישי ותוגרל בהמשך.


מכבי ראשל"צ, מחזיקת גביע המדינה לנשים, הוגרלה מול קריבאיה מבוסניה, כשהמשחקים ייערכו בחודש נובמבר. בשנה שעברה הגיעה הקבוצה לשמינית הגמר במפעל לאחר שגברה על בלדיאספור הטורקית, אבל הודחה על ידי בודן השבדית על חודו של שער אחד בצמד המשחקים.

 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי