דניאל מוסינדי חתם בארלנגן מהבונדסליגה הגרמנית

דניאל מוסינדי
דניאל מוסינדי | הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

שחקן נבחרת ישראל שב מהתרשמות במועדון שסיים את העונה שעברה במקום ה-9 וממתין לתשובה. אם יעבור יהיה הישראלי הרביעי בליגה שנחשבת לטובה בעולם

(גודל טקסט)

הישג אדיר לדניאל מוסינדי, שהפך לכדורידן הישראלי הרביעי בבונדסליגה הגרמנית. אחרי שחן פומרנץ, אבישי סמולר ויונתן דיין כבר שיחקו בליגה הטובה בעולם, כעת מוסינדי, שחקנה של נבחרת ישראל בן ה-18 שנחשב לאחת התקוות הגדולות של הענף, זכה להצטרף לרשימה היוקרתית לאחר שחתם בארלנגן שסיימה את העונה שעברה במקום ה-9.

מוסינדי שב מהתרשמות של מספר ימים בקבוצה ולאחר שהוחלט להחתימו אמר: "אני מתרגש מאוד. אני מגשים חלום שליווה אותי לאורך שנים. זה צעד גדול עבורי, ואני מאמין שהוא יעזור לי לעשות את קפיצת המדרגה. אני מאושר להגיע למועדון מהרמה הגבוהה ביותר, ואתן את כל כולי כדי להצליח ולהמשיך להתפתח, ובמקביל לייצג את הכדוריד הישראלי בכבוד הראוי לו. אני רוצה להודות למ.כ חולון, לכל האנשים שעזרו ותמכו. אני רוצה להודות למאמנים בנבחרות ישראל שעזרו לי רבות להשתפר, ומכאן נותר לי להמשיך לעבוד קשה כדי לעמוד בציפיות ולהצליח".

בחולון התייחסו למעבר בהתרגשות: "מתוך שלל הצעות שהוגשו עבור דניאל, הוחלט שהמועדון הגרמני הינו האופציה הטובה ביותר להתפתחותו. המועדונים הגיעו לסיכום על העברתו. מ.כ יובלים חולון בטוח שבמועדון ארלנגן יעזרו לדניאל לממש את הפוטנציאל הגלום בו, דבר שיתרום לו רבות ולנבחרת ישראל. אנחנו בטוחים שדניאל ייצג בכבוד את מועדון הכדוריד חולון ואת הכדוריד הישראלי, ואנחנו מאחלים לו הצלחה רבה. אוהבים אותך דניאל, ותזכור שתמיד יש לך בית שמחכה בחולון".


מוסינדי חותם על החוזה (באדיבות מ.כ חולון)

מוסינדי, שבקמפיין האחרון של הנבחרת במוקדמות אליפות אירופה כבש 14 שערים ב-4 משחקים, ישתתף עם נבחרת העתודה באליפות אירופה עד גיל 20 בקיץ הבא, וכעת הוא השחקן הישראלי השלישי בגרמניה אחרי ההיקלטות של יונתן דיין (ירד עם גומרסבאך לליגה השנייה) ויואב לומברוזו (העפיל עם אייזנאך לליגה השנייה).

כל זאת קורה בקיץ שבו שחקני נבחרת ישראל פורשים כנפיים לאירופה (רם טורקניץ ישחק בשבדיה, דן טפר בצרפת ואדיר כהן צפוי לעשות זאת בשווייץ). מלבד סמולר, פומרנץ, דיין ולמברוזו, שיחקו בעבר בגרמניה גם עידן מימון וגיל פומרנץ בליגת המשנה, ובקטגוריית הנוער – דן טפר וסהר שחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי