מדליית זהב לטל פליקר בגראנד פרי קנקון

טל פליקר
טל פליקר | צילום: איגוד הג'ודו

הג'ודוקא הישראלי במקום הראשון במשקל עד 66 ק"ג בתחרות שנערכה במקסיקו, ברוך שמאילוב החמיץ את מדליית הארד וסיים חמישי באותו המשקל. דניאל בן דוד במקום החמישי במשקל עד 60 ק"ג

(גודל טקסט)

פתיחה מוצלחת לנבחרת הגברים של הג'ודו הישראלי בגראנד פרי קנקון שבמקסיקו, לאחר שהג'ודוקא הישראלי טל פליקר זכה לפנות בוקר (שבת) במקום הראשון בגראנד פרי קנקון במשקל עד 66 ק"ג.

פליקר החל את דרכו בתחרות היישר בסיבוב השני עקב דירוגו הגבוה. בקרב הראשון גבר לאחר 4:21 דקות מן הפתיחה (כ-21 שניות בתוך ניקוד הגולדן סקור) על סמואל האל הבריטי, מכאן המשיך פליקר בניצחון קשה ועיקש על המקסיקני המקומי, נאבור קאסטיאללו, קרב שגם נכנס עמוק לתוך הגולדן סקור ורק לאחר שתי דקות ואחת עשרה שניות בתוך ניקוד הזהב קיבל יריבו עונש שלישי, דבר שגרם לניצחון של הישראלי.

בחצי הגמר גבר פליקר בוואזרי על ג'ון פוסטיאגוס מפרו, שהעלה אותו לגמר, שם גבר בניצחון נוסף ומתוק על אלברטו גיטרו מרטין הספרדי, בריתוק בקרב עם שליטה ישראלית מוחלטת. גיטרו יריבו של הישראלי, ניצח בעצמו בחצי הגמר את ברוך שמאילוב ובכך מנע דרבי ישראלי בקרב על הזהב. שמאילוב עצמו, שגבר לפני כן על יריבים מקוסטה ריקה ואירלנד, עבר להתמודד על הארד ונוצח על ידי המקסיקני הצעיר קאסטילו.


פליקר. הישג מרשים למשלחת הישראלית (איגוד הג'ודו)

דניאל בן דוד החמיץ גם הוא מדליית ארד כאשר נוצח באיפון בקרב על המדליה, במשקל עד 60 ק"ג לבלגי ג'ורי וירסטארטין. קודם לכן, השיג ניצחונות על יריבים ממקסיקו וארצות הברית. בחצי הגמר הפסיד באיפון לספרדי פרנצ'סקו גריגוס 3:36 דקות מהפתיחה וכאמור סיים 5.

הלילה ייצטרפו אל מעגל התחרוית טוהר בוטבול עד 73 ק"ג, האולימפי שגיא מוקי, במשקל עד 81 ק"ג בתחרות השנייה שלו במשקל מאז חזר מהפציעה הממושכת, ודילאן רצ'יסטאר גם הוא ב-81 ק"ג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי