הסבב האירופי: חמש מדליות לספורטאי הג'וניור ברומניה

ג'ודו
ג'ודו | צילום: איגוד הג'ודו

זהב לתומר גולומב, כסף לאלון אהרון, און גינר ושיר קלנר, ארד לעמית בובוביץ'

(גודל טקסט)

יום מצוין לנבחרות הגו'ניור של ישראל בג'ודו – גברים ונשים – בתחרות הסבב האירופי עד גיל 21 ברומניה. בתחרות המבחן האחרונה לפני אליפות אירופה בחודש הבא, זכו הג'ודאים בחמש מדליות. את הגברים מאמן ליעד אקו ואת הנשים עידו בר.

במשקל עד 60 ק"ג נפגשו לגמר כל ישראלי תומר גולומב ואלון אהרון. ידו של גולומב הצעיר הייתה על העליונה כשגבר בסיום על חברו לנבחרת בזכות יתרון של שני וואזרי לעומת וואזרי בודד. קודם לכן, גבר גולומב על יריב רומני, בריטי ויריב רומני בחצי הגמר. אלון אהרון גבר בדרך לגמר על יריבים מרומניה, שוויץ, בריטניה ומולדובה.

במשקל עד 66 ק"ג זכה עמית בובוביץ לעמוד על הפודיום עם מדליית הארד והמקום השלישי. בדרך אל המדליה גבר על שני יריבים רומניים מקומיים, נוצח בחצי הגמר בידי אוקראיני ובקרב על המדליה גבר על יריב ממונטנגרו.

ישראלי נוסף, אורון גינר במשקל עד 73 ק"ג, הגיע אף הוא למעמד הגמר, נוצח וסיים עם מדליית הכסף על צווארו. בדרך אל המקום השני גבר גינר על יריבים מרומניה, בולגריה ומולדובה, בחצי הגמר גבר על יריב שוויצרי ובגמר נוצח בידי יריב מולדובי. עוד באותו המשקל סיים אופק שני במקום ה-5 לאחר הפסד ליריב בריטי בקרב על הארד וזאת לאחר 6 קרבות בתחרות.

אצל הנשים, שיר קלנר הגיעה למעמד הגמר, נוצחה וסיימה גם היא עם מדליית הכסף והמקום השני. בדרך אל המדליה גברה קלנר על שלש יריבות רומניות בשלושה איפונים ובגמר, נוצחה בידי יריבה רומניה. במשקל עד 57 ק"ג לנשים דורגה שקד עמיחי במקום ה-5 לאחר הפסד בקרב על מדליית הארד.

אורן סמדג'ה, מאמן נבחרות ישראל לגברים סיכם: "ספורטאי הג'וניור מתאמנים ועובדים באופן אינטנסיבי וקשה ובשיתוף פעולה בין הבוגרים לצעירים יותר. המחנה הבינלאומי שקיימנו בארץ תרם רבות לספורטאי הנבחרת".

ליעד אקו, מאמן הג'וניור: "אני שמח שבתחרות האחרונה לפני אליפות אירופה עד גיל 21 בחודש הבא, הציגו הספורטאים יכולת טכניות טובות, עבדו כמו שצריך והגיעו להישגים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי