הסבב האירופי: חמש מדליות נוספות לנבחרת הג'ודו עד גיל 21

נבחרת ישראל בג'ודו עד גיל 21
נבחרת ישראל בג'ודו עד גיל 21 | יח"צ

לאחר שזכו אמש (שבת) בחמש מדליות ברומניה, הנבחרת הצעירה רשמה שוב הישגים מרשימים. רצי'סטאר, וינקלר, לוזון ואיטח הרשימו אצל הגברים, שריר וכחלון אצל הנשים

(גודל טקסט)

אחרי ההצלחה אתמול (שבת) של נבחרות הג'ודו עד גיל 21 בתחרות הסבב האירופי בארד רומניה, התווספו הערב עוד חמש מדליות בנוסף לחמש המדליות מאתמול.

בסך הכללי נבחרת ישראל זוכה בשני ימי התחרויות ב-10 מדליות, כאשר שבע מתוכן של נבחרת הגברים, בליווי והדרכה של מאמן הנבחרת ליעד אקו. שלוש מדליות של נבחרת הנשים, בהדרכת עידו בר מאמן הנשים.

במשקל עד 81 ק"ג זכה הספורטאי דילאן רצ'יסטאר, במדליית הארד והמקום השלישי לאחר ניצחון על יריב קנדי. שישה קרבות היו לו בדרכו אל הארד, כאשר בהן גבר על יריבים מרומניה ולטביה. רצ'יסטאר נוצח בידי יריב אוקראיני, ומכאן ירד לבית הניחומים (הרפסאג'), שם המשיך בניצחונות על יריב מקדוני, שוויצרי וקנדי.

עוד באותו המשקל, סיים ארי וינקלר במקום החמישי לאחר הפסד ליריב רומני בקרב על הארד. בנוסף, אביב בן משה דורג שביעי. במשקל עד 100 ק"ג זכה אלמוג לוזון במקום השני ובמדליית הכסף. בדרכו אל המדליה גבר על יריב רומני ואוקראיני, ובגמר נוצח על ידי אמריקאי.

במשקל הפתוח מעל 100 ק"ג זכה נאור איטח במדליית הכסף. בקרב הראשון גבר על יריב רומני ובקרב השני גבר על יריב אוקראיני, בתום קרב שנמשך שבע דקות (שלוש דקות גולדן סקור). תוך כדי הקרב נפצע איטח בכתפיו ובעקבות הפציעה, לא עלה להתמודדות בקרב הגמר, דבר שהותיר אותו עם מדליית הכסף.

אצל הנשים, שתי מדליות נוספות: גילי שריר זכתה במדליית הארד במשקל עד 63 ק"ג. בדרכה אל המדליה גברה על יריבה מרומניה, נוצחה בידי קרואטית והמשיכה אל בית הניחומים שם, גברה על אוקראינית, בריטית ובקרב על הארד על יריבה מפולין. במשקל שנעל את יום התחרויות זכתה שוש כחלון במדליית הכסף לאחר 3 קרבות. כחלון נוצחה על ידי יריבה מקרואטיה וגברה, על שתי יריבות מרומניה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי