ג'רבי תודיע על פרישה משום שלא תתחרה באליפות העולם

ירדן ג'רבי. תצליח לזכות במדליה?
ירדן ג'רבי. תצליח לזכות במדליה? | צילום: Gettyimage

מדליסטית הארד מריו 2016 הודיעה על מסיבת עיתונאים מטעמה מחר (שני), בה היא צפויה להודיע על סיום קריירת הג'ודו. באחד האימונים סיפרה לעמיתה כי: "אם האליפות לא תזוז מיום כיפור הבא אין סיבה לחזור"

(גודל טקסט)

הג'ודוקא ירדן ג'רבי, מדליסטית הארד מאולימפיאדת ריו 2016 ואלופת העולם לשעבר, תכנס מחר (שני) מסיבת עיתונאים בה היא צפויה להודיע במפתיע על פרישתה בגיל 28 בלבד.

ג'רבי הודיעה הערב על כינוס מסיבת עיתונאים, אך לא פרסמה את הסיבה בגינה החליטה לכנס את התקשורת. ג'רבי לא התחרתה מאז ריו, בתחילה בשל פציעה, אולם גם כשהחלימה לא חזרה להתאמן באופן מלא, ככל הנראה בשל תחושת מיצוי והיעדר מוטיבציה.

סיבה נוספת שככל הנראה תרמה להחלטתה היא העובדה שנכון לעכשיו ג'רבי לא תוכל להתחרות באליפות העולם בשנה הבאה כיוון שקרבות בקטגוריית המשקל שלה יתקיימו ביום כיפור. לספורט1 נודע כי באחד מאימוני הנבחרת ג'רבי סיפרה לאחת מעמיתותיה שאם מועד האליפות לא ישונה אין לה סיבה לחזור להתחרות.

ג'רבי עם המדליה. תפרוש?
ג'רבי עם המדליה. תפרוש? (AFP)

באיגוד הג'ודו פועלים כבר זמן רב על מנת לשנות את התאריכים בה תתקיים האליפות באזרבייג'אן. כזכור, ג'רבי זכתה במדליה האולימפית הראשונה של ישראל לאחר שמונה שנים כשלקחה את הארד בריו בקיץ שעבר. הג'ודוקא הוכתרה לאלופת העולם ב-2013 וזכתה בסגנות ב-2014. הרזומה שלה גם כולל שלוש מדליות באליפויות אירופה, אחת מכסף ושתיים מארד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי