מדליית ארד לשירה ראשוני בגראנד פרי הוהוט בסין

שירה ראשוני
שירה ראשוני | דני מרון

הג'ודוקא הישראלית הפסידה אומנם ברבע הגמר (משקל עד 48 ק"ג), אבל הצליחה לעלות על הפודיום דרך בית הניחומים בתחרות הקריטריון הראשונה לאולימפיאדה. טמלקובה ונלסון לוי הודחו ברבעי הגמר במשקל עד 57 ק"ג

(גודל טקסט)

 שירה ראשוני (משקל עד 48 ק"ג) העניקה לנבחרת הנשים הישראלית את מדליית הארד לאחר שהביסה את סבינה גיליזונה מרוסיה. היא ניצחה בקרב הראשון את קימברלי רמיקס מבריטניה באיפון. גם בקרב השני ניצחה באיפון את ינאן לי מסין אך ברבע הגמר הפסידה לאמי קונדו היפנית. בבית הניחומים ניצחה ראשוני את הספורטאית הישראלית נועה מינצקר ובקרב על הארד יריבתה לא הופיעה ונתנה לישראלית את המדליה.

בטינה טמלקובה (עד 52 ק"ג) ניצחה בקרב הראשון באיפון את ליפינג ליו מסין ובקרב השני את ג'ואנה רמוס הפורטוגלית. ברבע הגמר נוצחה טמלקובה על ידי האמריקאית אנג'ליקה דלגדו ובבית הנחומים הפסידה באיפון לג'אנג יאג'ין מדרום קוריאה.

במשקל עד 57 ק"ג תמנע נלסון לוי ניצחה באיפון את הקרב הראשון מול דיאנה מרוסיה. ברבע הגמר הפסידה ליפנית מומו טמאוקי ובבית הנחומים הפסידה לוון זאנג מסין. גפן פרימו הפסידה ללרקה פופ מהונגריה בקרב הראשון.

תמנע נלסון לוי. הגיעה עד לרבע הגמר (דני מרון)
תמנע נלסון לוי. הגיעה עד לרבע הגמר (דני מרון)

מאמן הנבחרת, שני הרשקו, סיכם: "שמח לסיים תחרות קריטריון אולימפי ראשונה עם מדליה, גאה מאוד בשירה שהצליחה לזכות במדליה ובניקוד אולימפי גבוה מאוד וזאת לאחר אליפות אירופה מאכזבת עבורה. שמח שאנו מצליחים לחזור עם מדליה כמעט מכל תחרות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי