בודפשט: ירין מנגד וגילי כהן נוצחו בקרבות על הארד

גילי כהן
גילי כהן | צילום: AFP

הישראלי הפסיד בחצי הגמר באיפון ליריב מצרי שירד מהמזרן וסירב ללחוץ את ידו. הוא נוצח באיפון במאבק על המדליה מול יריב אוקראיני, הישראלית הפסידה באיפון במאבק על הארד ליריבה קנדית

(גודל טקסט)

גראנד פרי בודפשט בג'ודו יצא היום (שישי) לדרך בהשתתפות שבעה מחברי נבחרות הגברים והנשים של ישראל. ירין מנגד החל את הופעותיו בטורניר במשקל עד 66 ק"ג, וניצח בסיבוב הראשון על יריב סלובקי, ובהמשך דרכו ניצח את אלוף אירופה המכהן, אדריאן גומבוק והמשיך לניצחון על ג'ודוקא הונגרי. ברבע הגמר ניצח מנגד באיפון את המולדובי דניס וירו. 


בחצי הגמר הוא פגש את מוחמד עבד אלמוגאוד המצרי בקרב שנכנס לניקוד זהב. המצרי השיג איפון ומיהר לרדת מהמזרן תוך שסירב ללחוץ את ידו של הישראלי. מנגד הצעיר התמודד על מדליית הארד מול בוגדן איידוב האוקראיני ונוצח באיפון. במשקל עד 60 ק"ג, אלון רחימא התחיל את היום עם ניצחון באיפון על רפאל מיאקה הברזילאי אך הפסיד בקרב השני לאלברט אוגוזוב מרוסיה. 


אצל הנשים, גילי כהן במשקל עד 52 ק"ג, גברה על יריבות מנורבגיה וטורקיה וניצחה יריבה בריטית ברבע הגמר. בחצי הגמר היא נוצחה על ידי שרלין ואן סניק הבלגית ועברה להתמודד על מדליית הארד, שם הפסידה באיפון לגויקה אקטרינה הקנדית.


גפן פרימו, מדליסטית הארד מאליפות אירופה, הודחה באותו משקל בקרב הראשון מול אודט גיופרידה האיטלקייה בוואזרי. תמנע נלסון לוי (57 ק"ג) הפסידה באיפון לגרמניה אמילי סטול. נועה מינצקר ושירה ראשוני הודחו בסיבובים הראשונים במשקל עד 48 ק"ג. מינצקר נוצחה על ידי לדיסטריה קרסניקי מקוסובו וראשוני הפסידה לאיטלקייה גיורדה פרנצ'סקה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי