בן דוד ומנגד הפסידו, גם תמנע וראשוני הודחו מאליפות אירופה

ירין מנגד
ירין מנגד | עמית שיסל, מינסק באדיבות הוועד האולימפי בישראל

הג'ודאי במשקל עד 66 ק"ג נכנע בקרב השני במינסק, כמוהו חברו במשקל עד 60 ק"ג שהפסיד בשמינית. הנשים סיימו את דרכן בשלב מוקדם, כשהמועמדת לזכייה במדליה במשקל עד 57 ק"ג הפסידה בווזארי ליריבה מהולנד

(גודל טקסט)

משחקי אירופה ממינסק נפתחו אמש (שישי) בטקס חגיגי וכעת הגיע הזמן לספורט עצמו. אליפות אירופה בג'ודו נכללת השנה בתוך המשחקים ובנבחרת הישראלית שלחו נבחרת מצומצמת בשל הקרבה לאליפות העולם שתיערך באוגוסט בטוקיו.

מי שכן לקח חלק ביומה הראשון של האליפות היבשתית הוא דניאל בן דוד (60 ק"ג). הישראלי שעדין צריך מדליה בתחרות גרנד פרי/גרנד סלאם/אליפות אירופה כדי להשיג את הקריטריון הישראלי. הוא ניצח בקרב הראשון שלו מתחרה ספרדי בווזארי בניקוד הזהב, אך בשמינית הגמר הוא פגש את אמירן פאפינאושווילי הגיאורגי, המדורג 3 בעולם, הפסיד לו באיפון וסיים את דרכו בתחרות. ירין מנגד (66 ק"ג) ניצח בקרב הראשון שלו בזכות שלושה עונשים שספג יריבו הסלובקי ועלה לסיבוב הבא.

אצל הנשים, שירה ראשוני (48 ק"ג) קיוותה שהניסיון שלה בתחרויות מהסוג הזה יעזרו לה לעלות על הפודיום, אך היא הודחה כבר בקרב הראשון שלה אחרי שצברה שלושה עונשים מהירים לחובתה והודחה. תמנע נלסון לוי (57 ק"ג) הגיעה לתחרות כפייבוריטית לעלות על הפודיום, אבל מצאה את עצמה בחוץ כבר בסיבוב הראשון. הג'ודוקא הישראלית תקפה לאורך כל הקרב את יריבתה ההולנדית סאנה ורהאחן, אולם לקראת סיום הקרב היא נוצחה בווזארי והודחה.


ראשוני ומאמנה שני הרשקו (עמית שיסל, מינסק באדיבות הוועד האולימפי בישראל)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי