גרנד פרי מונטריאול: גילי שריר נכנעה בקרב על הארד

גילי שריר
גילי שריר | דני מרון

אחרי הפתיחה הטובה של התחרות ומדליית הזהב של גפן פרימו והארד של שירה ראשונה ותמנע נלסון-לוי, הפסידה הישראלית (63 ק"ג) בחצי הגמר בווזארי בתוך ניקוד הזהב ובסופו של דבר סיימה במקום ה-5

(גודל טקסט)
אחרי שלוש המדליות של גפן פרימו (זהב), שירה ראשוני ותמנע נלסון-לוי (ארד), המשיכה נבחרת הנשים את היום השני (שבת) בגרנד פרי מונטריאול, קנדה.  היחידה שתתחרה על מדליה היא גילי שריר (63 ק"ג). הישראלית הגיעה עד שלב חצי הגמר, בו פגשה מתחרה מקוריאה. היא תקפה ואף הצליחה לצאת ממצב ריתוק, אך הפסידה 21 שניות בתוך ניקוד הזהב בווזארי ובקרב על הארד הפסידה בווזארי בניקוד הזהב לאלכסיה קסיטלחוס הברזילאית.


קודם לכן, היא פתחה את הסיבוב הראשון שלה בניצחון באיפון על מתחרה ממרוקו ובשל ההרשמה הדלילה עברה לשלב רבע הגמר. שריר המשיכה בכושר הטוב שלה כשהטילה בווזארי מוקדם את הגרמנייה מולה התחרתה על הכרטיס לחצי הגמר וסיימה את הסיפור 21 שניות לסיום באיפון חלק.


ענבל שמש (63 ק"ג) רצתה לזכות במדליה נוספת בסבב העולמי אחרי מדליית הכסף בגרנד פרי ת"א, אך לצערה הודחה כבר בקרב הראשון שהפסידה באיפון ליריבה מגרמניה. ירדן מאירסון (70 ק"ג) הפסידה בריתוק למתחרה מיפן כבר בסיבוב הראשון.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי