רז הרשקו זכתה במדליית כסף בגרנד פרי בקנדה

רז הרשקו, שני הרשקו
רז הרשקו, שני הרשקו | איגוד הג'ודו

הג'ודאית העפילה לגמר והצטרפה אל זוכי המדליות (ארבע במספר) לאחר שנכנעה לאלופת העולם. שני הרשקו, מאמן נבחרת הנשים: "גאה בנבחרת ובכל הספורטאיות והצוות שלנו"

(גודל טקסט)

נבחרת הנשים בג'ודו רשמה מדליה רביעית ואחרונה בתחרות גרנד פרי מונטריאול (קנדה) כאשר ביום האחרון הצטרפה רז הרשקו אל זוכי המדליות. הרשקו הפסידה בגמר שלה לאלופת העולם המכהנת, אבל כבר אפשר להגיד שעבור הישראלית מדובר בהישג שיא שכן מעולם לא העפילה לגמר בגרנד פרי לפניכן.

הרשקו (+78 ק"ג) פתחה את היום שלה בריתוק על מתחרה מקומית בקרב הראשון. ברבע הגמר היא העלתה על לוח הניקוד ווזארי והוסיפה אחד נוסף לקראת סוף הקרב, שהעניק לה את הכרטיס לשלב הבא. בחצי הגמר פגשה מתחרה מקרואטיה, אותה ניצחה גם כן באיפון והעפילה אל הגמר. בקרב על הזהב חיכתה לה לשרה אסאינה היפנית, אלופת העולם הנוכחית (באקו 2018) וסגנית אלופת העולם ב-2017. הרשקו החזיקה מעמד כמעט מחצית מהקרב, אך בסופו של דבר הפסידה באיפון וזכתה במדליית הכסף. מי שעוד התחרתה היא ענבר לניר (78 ק"ג) שהפסידה באיפון בקרב הראשון שלה למתחרה מברזיל.

שני הרשקו, מאמן נבחרת הנשים אמר בסיום התחרות: "לרז זו מדליה ראשונה וגמר ראשון בגרנד פרי. הזכייה במדליה מציבה את רז בעמדה מצוינת להשגת הקריטריון האולימפי לטוקיו. נבחרת הנשים מסיימת עם 4 מדליות (אחרי הזהב של גפן פרימו ומדליות הארד של שירה ראשוני ותמנע נלסון לוי ביום הראשון של התחרות) ותחרות איכותית מאוד במסגרת הקריטריון האולימפי. אני גאה בנבחרת ובכל הספורטאיות והצוות".


רז הרשקו ויתר הזוכות (צילום: באדיבות איגוד הג'ודו)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי