גרנד פרי בודפשט: שגיא מוקי הודח במפתיע בסיבוב השלישי

שגיא מוקי
שגיא מוקי | דני מרון

הג'ודוקא הישראלי המדורג רביעי בעולם בקטגוריית משקל עד 81 ק"ג, הפסיד בסיבוב השלישי של התחרות ליריב מקזחסטן המדורג 103 בעולם. עדי גרוסמן הודחה בסיבוב הראשון

(גודל טקסט)
אחרי שאתמול (שישי) לא הצליחה המשלחת הישראלית לעלות על הפודיום בגרנד פרי בודפשט, כאשר טל פליקר היה הקרוב מכולם וסיים חמישי, הגיע תורו של שגיא מוקי (81 ק"ג) להתחרות. מוקי, שזכה במדליות זהב בתחרויות האחרונות בהן לקח חלק, הגיע כפייבוריט מובהק לעשות זאת שוב. למרבה ההפתעה, דרכו הסתיימה כבר בסיבוב השלישי, לפני האופציה לנשור לבית הניחומים ולנסות לזכות במדליית ארד.


אלוף אירופה לשעבר לא התקשה בסיבוב הראשון וניצח בווזארי מתחרה משוודיה. בהמשך פגש הישראלי המדורג רביעי בעולם מתחרה מקזחסטן המדורג 103 בעולם. כעבור דקה בתוך הקרב קיבלו מוקי והקזחי עונשים על חוסר התקפה בעוד מוקי מקבל עונש נוסף בהמשך. 52 שניות לסיום הקרב הצליח הקזחי להעלות ווזארי על לוח הניקוד ולשמור על היתרון עד סוף ההתמודדות ולהדיח את מוקי בשלב כה מוקדם בתחרות.


עוד היום (שבת)  התחרה אורון גינר (73 ק"ג). גינר לא התקשה לנצח מתמודד אוסטרלי בווזארי בסיבוב הראשון, אך בהמשך ההגרלה לא שיחקה לטובתו כאשר פגש את טומי מסיאס השוודי, אלוף אירופה הטרי. מסיאס, שניצח את המתמודד הבכיר הישראלי במשקל זה-טוהר בוטבול כבר חמש פעמים, ריתק בקלות את גינר בדרכו אל השלב הבא, בעוד הישראלי סיים את דרכו בתחרות.


נבחרת הנשים, שרק בשבוע שעבר חזרה עם ארבע מדליות מגרנד פרי מונטריאול שבקנדה, שלחה לתחרות בבודפשט נציגה אחת בלבד: עדי גרוסמן. סגנית אלופת אירופה עד גיל 23 לשעבר, שעלתה ממשקל 57 ק"ג ל-63 ק"ג ועדיין מנסה להתרגל לקטגוריה החדשה. בקרב הראשון שלה בתחרות היא פגשה מתחרה מקובה והפסידה לה באיפון.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי